بازی Insurgency، یک بازی آنلاین هیجان‌انگیز با دوربین اول‌شخص در سبک شوتر و اکشن می‌باشد که توسط New World Interactive تولید و منتشرشده است. پس از مدت کمی از انتشار این بازی و موفقیت آن، نسخه‌ی دیگری از این بازی منتشر گردید که تغییرات چشمگیری در آن به‌عمل‌آمده است؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود بازی Insurgency همراه باشید …

بازی Insurgency، یک بازی آنلاین در سبک اکشن است که شباهت زیادی با سری بازی موفق Counter Strike دارد. در این بازی شما می‌توانید تا از بین تیم ضربت و تیم شورشگر، یکی را انتخاب کرده و با یکدیگر به مبارزه بپردازید. در بازی Insurgency، عملیات‌های مختلفی وجود دارد که بسته به انتخاب تیم موردنظر، باید آن‌ها را انجام داده و مناطق معین‌شده را از دشمن و سلاح‌های نظامی آن‌ها، پاک‌سازی کنید.

در این بازی انواع سلاح‌های مدرن و نیمه مدرن وجود دارد و حتی این امکان را به شما می‌دهد تا برای سلاح‌های خود، قطعات جانبی مانند دوربین، خشاب‌های ظرفیت بالا، چراغ‌قوه، لیزر و … خریداری کرده و از آن‌ها استفاده نمایید. بازی Insurgency از گرافیک رضایت بخشی برخوردار است و تمامی جزئیات بازی، به‌خوبی طراحی‌شده‌اند.

** بروزرسانی ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۹: نسخه ماه May 2020 قرار گرفت**

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Insurgency :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ ۲ Duo E6600 یا AMD Phenom™ X3 8750
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 9500GT
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Insurgency :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ ۲ Duo E7500 یا AMD Phenom™ X3 8750
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX630
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت