گیمینگ گست دانلود بازی It Takes Two برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی It Takes Two برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی It Takes Two یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می‌باشد که توسط استودیوی Hazelight Studios تولید و در تاریخ ۲۶  مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) توسط کمپانی Electronic Arts، منتشر شده است.

بازی‌های دو نفره، هیجان‌انگیز و سرگرم کننده:

اخیراً تولیدکنندگان بازی‌ها، به سبک‌های CO-OP و دو نفره اهمیت بیشتری می‌دهند؛ زیرا این‌گونه بازی‌ها را می‌توان به همراه یک دوست چه به‌صورت آفلاین و در کنار هم و چه به‌صورت آنلاین و از راه دور، با هیجانی بالاتر انجام داد. به همین منظور کمپانی‌های مختلفی دست به تولید بازی‌های CO-OP محور و دونفره زده و سعی نموده‌اند تا قابلیت این را در بازی‌های خود اضافه کنند که بخش داستانی هر بازی به‌صورت دونفره، قابل اجرا باشد.

این موضوع سبب می‌شود تا هیجان بازی دوچندان شود و دیگر خبری از ربات‌ها به‌عنوان همبازی نباشد. بدین منظور کمپانی Electronic Arts بازی‌ای به نام A Way Out را تولید و منتشر نمود که  این عنوان توانست موفقیت خوبی را برای خود و کمپانی EA کسب نماید و از بازخورد های مثبتی برخوردار شود.

حال پس از گذشت چند سال از انتشار بازی A Way Out، کمپانی EA به همراه استودیوی Hazelight تصمیم گرفت تا یک بازی دیگر در سبک اکشن و ماجراجویی باقابلیت CO-OP تولید نماید که نام آن It Takes Two می‌باشد.

داستان بازی:

داستان بازی It Takes Two از آنجایی آغاز می‌شود که شما در نقش والدین یک کودکی هستید که وی، به هنگام ازدواجتان در عذاب بوده و در موقعیت روحی بدی قرار گرفته است. در همین بین، او با استفاده از طلسم و جادو، شما را به یک عروسک با چهره خودتان تبدیل کرده و چالش اصلی از همین‌جا آغاز می‌شود. شما وارد یک داستان تازه‌ای از زندگی این والدین می‌شوید و در طول بازی، ماجراجویی های بسیار زیادی را خواهید داشت.

شاید فکر کنید که داستان بازی در همین چند خط خلاصه می‌شود و بازی محتویات دیگری ندارد؛ اما سخت در اشتباه هستید. بازی It Takes Two شما را به چالش‌های دشواری دعوت می‌کند که شما به همراه دوستی که با آن بازی می‌کنید، باید تلاش کنید تا این چالش‌ها را با زیرکی پشت سر گذاشته و این معماها را حل کنید.

نکته مهمی که در بازی وجود دارد این است که هرکدام از شخصیت‌های این بازی دارای توانایی‌ها و ویژگی‌های مخصوص خود هستند. شما هرگز به تنهایی موفق به عبور از موانع و چالش‌هایی که در پیش رو دارید، نمی‌شوید و حضور و همکاری هر دو شخص در حل کردن چالش‌ها، نقشی اساسی دارد.

بازی It Takes Two یک بازی هیجان‌انگیز و پر چالش بوده که می‌تواند شما و دوستان همراهتان را ساعت‌ها سرگرم حل کردن چالش‌های پی در پی کرده و یک گیم پلی متفاوتی را به شما ارائه نماید. بازی It Takes Two دنیایی کارتونی را به تصویر می‌کشد اما در همین دنیای کارتونی، آن‌قدر طراحی‌ها به‌دقت و رنگارنگ انجام شده که صحنه‌های بسیار زیبایی را به تصویر می‌کشد.

همچنین CO-OP و دونفره بودن بازی سبب جذابیت دوچندان این بازی شده که به شما این اجازه را می‌دهد تا این بازی را با هرکدام از دوست‌هایتان که دوست دارید، تجربه نمایید.

امتیازات بازی:

نقدهای به عمل آمده از بازی It Takes Two نشان می‌دهد که این بازی توانسته است تا نظر منتقدین را به خود جلب نماید و به‌خوبی ظاهر شود. بازی Its Takes Two توانست از سایت Metacritic امتیاز ۸۹ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۸۰ از ۱۰۰ و از سایت GameSpot امتیاز ۹ از ۱۰ را به دست آورد.

گیم پلی بازی مورد توجه‌ی منتقدین قرار گرفته و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این بازی توانسته تا امتیازات بالایی را از منتقدین و نقدهای به عمل آمده، به دست آورد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 2100 یا AMD FX 6100
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 660 یا AMD Radeon R7 260x
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی It Takes Two :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 3570k یا AMD Ryzen 3 1300x
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۸۰ یا AMD Radeon R9 290x
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 272 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی ، ماجراجویی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها