گیمینگ گست دانلود بازی Little Nightmares II برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Little Nightmares II برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Little Nightmares II، یک بازی در سبک ترس و بقا می‌باشد که توسط استودیوی Tarsier Studios تولید و کمپانی Bandai Namco آن را در تاریخ  ۱۰ فوریه ۲۰۲۱ (۲۲ بهمن)، برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل هشتم و نهمی نیز منتشر کرده است.

شخصیتی جدید، داستانی جدید:

در نسخه اول بازی Little Nightmares شما کنترل شخصیتی به نام سیکس را به دست داشتید. اما در این نسخه شخصیت جدیدی در بازی حضور دارد و نام آن مونو است. در این نسخه باز هم وارد کابوس‌های جدیدی می‌شویم اما تفاوت اصلی بین نسخه پیشین با این نسخه در این است که شما دیگر در این کابوس خوفناک، تنها نیستید!

داستان بازی:

داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که سیکس و مونو باهم وارد کابوسی جدید می‌شوند که این بار مکان این کابوسی که می‌بینند، با نسخه پیشین آن متفاوت است. جایی به نام The Pale City در اعماق اقیانوس که پر از رمز و راز های گوناگون است. شما باید به همراه سیکس، پازل‌ها و معما های پیچیده را حل کنید تا بتوانید به منبع اصلی موج‌های تلویزیونی که تمامی موجودات را همانند یک برده تحت کنترل خود گرفته، برسید و به این کابوس بزرگ پایان دهید.

شخصیت‌های اصلی بازی کاملاً ساکت هستند و هیچ‌گونه دیالوگی بین آن‌ها رد و بدل نمی‌شود. اما نکته بسیار جالبی که در این نسخه وجود دارد این است که با اینکه شخصیت‌های آن کاملاً ساکت‌اند و مکالمه‌ای ندارند، اما بسیار خوب باهم ارتباط برقرار می‌کنند و این را می‌توان حس کرد که به‌خوبی باهم همکاری می‌کنند.

محیط بازی به‌خوبی طراحی‌ شده و حس خوبی را به بازیکنان القا می‌کند. هرچند در بعضی مواقع، محیط آن‌قدر ترسناک و مخوف می‌شود که حس خوف و ترس را در وجودتان حس می‌کنید.

امتیازات بازی

پس از بررسی بازی توسط منتقدین، بازی Little Nightmares II توانست تا نمرات امیدوار کننده‌ای را دریافت کند. این بازی توانست در سایت Metacritic امتیاز ۸۴ از ۱۰۰، در سایت PC Gamer امتیاز ۷۶ از ۱۰۰و در سایت IGN امتیاز ۷ از ۱۰ را کسب کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Little Nightmares II :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-2300 یا AMD FX 4350
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۵۷۰ یا AMD Radeon HD 7850
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Little Nightmares II :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-3770 یا AMD FX 8350
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۶۰ یا AMD HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 239 views بار دسته بندی : ترسناک ، دانلود بازی ، ماجراجویی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها