گیمینگ گست دانلود بازی Mafia Definitive Edition برای PC - گیمینگ گست

سری بازی‌های Mafia همیشه برای بازیکنان یا همان گیمرها تجربه گیم پلی لذت‌بخش و سرگرم‌کننده رقم می‌زدند و در این بین باید به نسخه Mafia Definitive Edition پرداخت که در حقیقت یک نسخه بهینه یافته از نسخه چندین سال قبل است.

در حقیقت شرکت یا همان استودیو هانگار ۱۳ تصمیم گرفته تا با بهبود دادن به گیم پلی و گرافیک کلی نسخه اول Mafia، یک عنوان برتر و جذاب را با نام Mafia Definitive Edition توسعه دهد. این بازی همانند دیگر ریمسترها یک نسخه کاملاً بهینه‌شده به‌حساب آمده که می‌تواند تجربه گیم پلی لذت‌بخش را برای طرفداران این فرانچایز رقم زند.

این بازی اگرچه توسط استودیو Hangar 13 توسعه یافت، اما شرکت ۲KGames وظیفه نشر یا همان انتشار آن را بر عهده داشت. باری دیگر بازیکنان باید به خیابان برگشته و در نقش تامی آنجلو قهرمان داستان ایفای نقش کنند.

در حقیقت استودیو مورداشاره سعی کرده گرافیک را کاملاً تغییر داده و این بازی را بهینه‌سازی کند تا طرفداران باری دیگر Mafia 1 را در قالب گیم پلی و گرافیک فوق‌العاده تجربه کنند. داستان در سال ۱۹۳۸ اتفاق می‌افتد، تامی با وارد شدن به یک کافه در کنار فردی شخیص قرار می‌گیرد. با گذشت زمان متوجه خواهیم شد این فرد کارآگاه نورمن از پلیس‌های باسابقه است که وظیفه مقابله با گروه‌های مافیایی دارد.

داستان Mafia 1 آن‌قدر اثر گذار و جذاب است که حال با افزوده شدن گرافیک و گیم پلی بهینه، افراد تجربه فوق‌العاده نسبت به نسخه کلاسیک و قبلی پیدا خواهند کرد. درباره داستان پس از کافه به سال ۱۹۳۲ رفته و درحالی‌که درون یک تاکسی با راننده ایتالیایی که یک نخ سیگار در دهان دارد، ظاهر می‌شویم.

ناگهان این فرد عصبانی شده و دو فرد با هیکل بزرگ و مسلح از راه می‌رسند. این دو از راننده درخواست می‌کنند تا آن‌ها را به یک منطقه دور از شهر منتقل کند. سپس مشخص می‌شود این دو فرد جز خانواده سالیاری بوده و به دنبال انجام مأموریتی پا به فرار گذاشتند.

در حقیقت این پول باعث می‌شود تا بازیکنان با تامی دست به کارهای خلاف زده تا پول‌های بزرگ کسب کند. اگر به تجربه بازی مورداشاره بپردازید، شخصیت‌هایی چون فرانک، سم، دون سالیاری و پاولی را مشاهده خواهید کرد.

دون سالیاری یک پیرمرد باهوش بوده که شخص اول خانواده هم محسوب می‌شود، بنابراین هیچ‌یک از اعضای خانواده بدون اجازه او حرکتی انجام نمی‌دهند. دیگری فرانک یا همان دست راست سالیاری بوده که ارتباط مخفی که با مسئولین دارد، هر جرمی که از سوی این خانواده صورت گیرد را به‌سرعت پاک می‌کند.

سم یک جوان تیرانداز ماهر بوده که سالیاری اعتماد بسیاری به او داشته از افراد دون هم محسوب می‌شود.  پاولی هم یک فرد شوخ‌طبع و از افراد دون به‌حساب می‌آید که در کار خود جدیت دارد و یکی از مواردی که بعدها دردسرساز می‌شود، شک بیش‌ازحد به دون است.

این نسخه ریمستر شده نمونه بارز از نسخه اصلی Mafia  بوده و حسابی می‌تواند بازیکنان را سرگرم خود سازد، زیرا در کنار گیم پلی بهبودیافته که تجربه لذت‌بخش و خاطره‌انگیز دارد، گرافیک هم به‌شدت ارتقاءیافته تا مخاطب حس یک mafia جدید را پیدا کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Mafia Definitive Edition :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i5 2550k یا AMD FX 8120 یا بالاتر
  • حافظه رم: ۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 یا AMD Radeon HD 7870
  • حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Mafia Definitive Edition :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i7 3770 یا AMD FX 8350 بالاتر
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1080 یا AMD Radeon RX 5700
  • حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : اکشن ، جهان باز ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها