بازی Max Payne 2، دومین شاهکار از سری بازی Max Payne می‌باشد که توسط استودیوی موفق Remedy Entertainment تولید و شرکت پرآوازه‌ی Rockstar Games، وظیفه‌ی انتشار این عنوان را برعهده‌گرفته است؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

داستان بازی Max Payne 2، وقایع پس از قسمت اول این بازی را روایت می‌کند؛ جایی که مکس دیگر انتقام خون همسر و فرزند نوزاد خود را گرفته و می‌خواهد در آرامش زندگی کند و به کار خود ادامه دهد. مکس در حین انجام یکی مأموریت‌هایش در پلیس نیویورک، با یکی از افرادی که در جستجوهایش در پی نیکل هورن به او برخورده بود و گمان می‌کرد او کشته‌شده‌ است، روبرو می‌شود.

مکس در جریان ماجراهای بیشتر، عاشق این زن یعنی، “مونا” می‌شود و تا جایی پیش می‌رود که برای نجات جان او، همکار خود را که به او دربارهٔ ارتباطش با جنایتکاران مشکوک شده بود را می‌کشد. باری دیگر مکس در بین دوراهی قرارگرفته است و نمی‌داند که باید از عقل خود پیروی کند و یا از دل خود!

بازی Max Payne 2 نسبت به نسخه اول خود، پیشرفت‌های چشمگیری داشته و گرافیک بازی رشد چشمگیری کرده است. تمامی جزئیات به‌خوبی طراحی‌شده‌اند و می‌توان گفت که Max Payne 2 از گیم پلی، داستان و گرافیک بسیار خوبی برخوردار است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Max Payne 2 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: ۴۵۰MHz AMD یا Intel Processor
حافظه رم: ۱ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 5500
حافظه کارت گرافیک: ۵۱۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Max Payne 2 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: ۴۵۰MHz AMD یا Intel Core 2 Duo Processor
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 9500
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲ گیگابایت