گیمینگ گست دانلود بازی Monster Energy Supercross 4 برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Monster Energy Supercross 4 برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Monster Energy Supercross 4 یک بازی در سبک موتور سیکلت رانی و مسابقه‌ای بوده که به‌تازگی توسط استودیوی Milestone S.r.l تولید و در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۱ (۲۱ اسفند) توسط همین استودیو، منتشر شده است.

داستان بازی:

مسابقات موتور کراس از گذشته مورد توجه بسیاری از گیمرها بوده و نظرات گیمرهای بسیاری را جلب خود نموده است. اما تا به امروز، بازی‌ای منتشر نشده بود که با جزئیات دقیق و ظریف، طراحی‌شده باشد. تا اینکه بازی Monster Energy Supercross 4 منتشر شد تا طرفداران این سبک از بازی‌ها، از مسابقه دادن با موتور کراس‌های خود، لذت برده و ساعت‌های زیادی را سرگرم مسابقه دادن با رقیب هایشان بشوند.

در بازی Monster Energy Supercross 4، شما نقش یک موتور سوار حرفه‌ای را ایفا می‌کنید. در این بازی، موتور کراس‌های بسیار متنوعی وجود دارد که می‌توانید به انتخاب خودتان، آن‌ها را انتخاب کرده و به مسابقه بپردازید. در بخش تک‌ نفره‌ی این بازی، شما می‌توانید با مسابقه دادن و پیروزی‌های متعدد، کاپ‌های قهرمانی بیشتری را نصیب خود کرده و در بین تمامی موتور سواران، آوازه‌ی شهرت شما پیچیده شده و شرکت‌های مطرحی را به‌عنوان اسپانسر خود، انتخاب نمایید.

برنده شدن در هر مسابقه، شانس موفقیت شما و طی کردن هرچه آسان‌تر پله‌های موفقیت را برای شما آسان‌تر می‌نماید. ویژگی جالبی که در این بازی وجود دارد این است که بیش از ۱۰۰ نوع برند و شرکت مطرح وجود دارند که شما می‌توانید به انتخاب خودتان، یکی را به‌عنوان اسپانسر برگزیده و برای تأمین مسائلات مالی، از آن‌ها استفاده نمایید.

در بازی Monster Energy Supercross 4، برای مسابقه دادن، ۱۱ استادیم طراحی‌شده که در هرکدام از این استادیوم‌ها، ۱۷ مدل پیست موتور سواری برای اجرای مسابقات هیجان‌انگیز موتور کراس، وجود دارد. گرافیک بازی یکی از مواردی است که در این بازی بسیار جلوه می‌کند. طراحی موتور کراس‌ها به نحو احسن انجام شده و بسیار به واقعیت نزدیک است.

امتیازات بازی:

بازی Monster Energy Supercross 4 توانسته تا از چندین نقد به عمل آمده، توانسته تا امتیازات خوبی را از منتقدین کسب نماید. بازی Monster Energy Supercross 4 توانست تا از سایت Metacritic امتیاز ۶۸ از ۱۰۰ و از سایت PC Gamer، امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ را دریافت کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Monster Energy Supercross 4 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 4590 یا AMD Ryzen 5 1600
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 660 یا AMD Radeon HD 7850
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۸ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Monster Energy Supercross 4 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 6700 یا AMD Ryzen 5 3600
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۶۰ یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۸ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 492 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها