گیمینگ گست دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Monster Jam Steel Titans 2 یک بازی در سبک رانندگی و آفرود بوده که توسط استودیوی Rainbow Studios تولید و در تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۱ (۱۲ اسفند)، توسط کمپانی THQ Nordic منتشر شده است.

رانندگی با ماشین‌های غول‌پیکر، تجربه‌ای جذاب و متفاوت:

همه‌ی ما بارها شده که ماشین‌های غول‌پیکر با شاسی‌های بسیار بلند و حتی دو برابر قدمان را ببینیم و دلمان بخواهد که یک‌بار رانندگی با آن‌ها را تجربه کنیم. ماشین‌هایی با لاستیک‌های بلند و ارتفاعی بسیار زیاد که می‌تواند از روی کوه‌ها نیز به‌سادگی عبور کند. این ماشین‌های غول‌پیکر که Monster Truck نام دارد، هیچ‌چیزی نمی‌تواند مانع عبور آن شود و حتی از مکان‌هایی که عبور و مرور از آن‌ها بسیار سخت است، به‌راحتی می‌تواند عبور کند و هیچ‌چیزی جلودار آن نیست!

روند بازی:

در بازی Monster Jam Steel Titans 2 شما می‌توانید انواع اتومبیل‌های غول‌پیکر یا همان Monster Truck ها را انتخاب کرده و به مسابقه دادن بپردازید. مسابقات مختلفی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید به انتخاب خودتان، هرکدام را که دلتان می‌خواهد انتخاب کنید و مسابقه بدهید. مسابقات در این بازی به چند دسته تقسیم‌شده که می‌توان به مسابقات کلاسیک، مسابقات خشن و مرگبار که در این نوع از مسابقات، شما باید اتومبیل‌های دیگر را هدف قرار داده و از بین ببرید و حالت آزاد که می‌توانید در آن آزادانه هر کاری که دوست دارید انجام بدهید نیز اشاره کرد.

بازی Monster Jam Steel Titans 2 از حال و هوای شبیه‌ساز بودن اتومبیل‌های Monster Truck فاصله گرفته و بیشتر به جنبه‌ی مسابقه دادن با این اتومبیل‌ها پرداخته که این موضوع سبب هیجان‌انگیز تر شدن این بازی نسبت به سایر شبیه‌ساز های اتومبیل نیز شده است. در بازی Monster Jam Steel Titans 2، مدل‌های بسیار زیادی از Monster Truck ها نیز وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فردی نیز دارند.

حالت تک نفره این بازی دارای ۲۱ مرحله‌ی متنوع است که با پیشروی کردن در این مراحل، می‌توانید امتیاز کسب کنید و اتومبیل‌های بیشتری را آزاد کنید. گرافیک بازی رشد چشم‌گیری نسبت به نسخه پیشین این بازی نیز داشته و محیط بازی و اتومبیل‌ها، به ظرافت هرچه تمام‌تر و با دقتی بیشتر، طراحی ‌شده‌اند تا جلوه‌ی جذاب‌تری داشته باشند.

امتیازات بازی:

بازی Monster Jam Steel Titans 2 توانست از منتقدین، امتیازات متوسطی دریافت نماید و امتیازات دریافتی از سوی منتقدین، نشان می‌دهد که این بازی می‌تواند بهتر از این هم ظاهر شود. بازی Monster Jam Steel Titans 2 توانست از وب‌سایت Metacritic بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، امتیاز ۵۷ از ۱۰۰، بر روی کنسول‌های نسل هشتمی، امتیاز ۶۲ از ۱۰۰ و از وب‌سایت IGN امتیاز ۵ از ۱۰ را دریافت کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Monster Jam Steel Titans 2 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 2100 یا AMD FX 4100
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 460 یا AMD Radeon HD 7770
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Monster Jam Steel Titans 2 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2400 یا AMD FX 8370
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۶۰ یا AMD Radeon R9 380
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 492 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها