گیمینگ گست دانلود بازی Mortal Kombat 11 برای PC - گیمینگ گست

هنگامی‌که صحبت از بازی چون Mortal Kombat 11 می‌شود، ما را به یاد سری عناوین مبارزه‌ای Mortal Kombat  می‌اندازد که تاکنون چندین نسخه از این مجموعه را تجربه کردیم. فرانچایزی که در هر نسخه بهبود گرافیک و گیم پلی پیدا کرد و شخصیت‌های جدید به آن افزوده شد.

عنوان Mortal Kombat 11 که بخشی از سری Mortal Kombat است و در آن بازیکنان باید به مبارزه با حریف مقابل خود بپردازد، یک عنوان کامل نسبت به نسخه‌های قبل محسوب می‌شود. از این رو باید آن را تکامل‌یافته دانست که از شخصیت‌های هیجان‌انگیز در این بازی بهره گرفته شد و گرافیک همراه با گیم پلی ارتقا چشمگیر پیدا کرد.

تمامی این موارد موجب شدند تا تجربه Mortal Kombat 11 نسبت به نسخه‌های قبل هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌تر باشد. این دقیقاً همان چیز است که در بازی مورد اشاره می‌توانیم تجربه کنیم.

همچنین  المان‌های فوق‌العاده گیم پلی این بازی نظر هر بازیکنی را به خود جلب می‌کند. در بازی Mortal Kombat 11، بازیکنان برای هر شخصیت مبارز می‌توانند از فنون خاص استفاده کنند تا به شکست حریف بیانجامد.

البته برخی از شخصیت‌ها در این سری شناخته‌شده هستند و باید به ساب زیرو، اسکورپیون و چند تن دیگر اشاره کرد. این بازی همچنان حس و حال نسخه‌های قدیمی را به بازیکنان منتقل می‌کند و قطعاً برای افرادی که قصد دارند از بازی کم‌نظیر فایتینگ یا مبارزه‌ای برخوردار شوند، به‌شدت سرگرم‌کننده خواهد بود.

یکی از نقاط قوت در بازی Mortal Kombat 11 که شاید کمتر عنوان دارای آن باشد، گرافیک پویا و استفاده از قابلیت ایکس ری در هنگام مبارزات تن‌به‌تن است. این یعنی هنگام ضربه وارد شدن به بدن حریف، نحوه شکستن استخوان به‌خوبی نمایش داده می‌شود که در نوع خود جالب‌توجه خواهد بود. بنابراین تجربه شخصیت‌های نوستالژیک سری مورتال در قالب گرافیک خیره‌کننده و گیم پلی بهینه یافته، می‌تواند انجام بازی Mortal Kombat 11 را هیجان‌انگیز سازد.

به‌هرحال اگر قصد دارید بازی را اجرا کنید که سراسر سرگرمی و هیجان باشد، Mortal Kombat 11 همان عنوان موردنظر است که تجربه آن را باید به علاقه‌مندان بازی‌های مبارزه‌ای توصیه کرد.

گذشته از آن، شامل داستان خاصی نشده و بازیکنان تنها باید به مبارزه تن‌به‌تن با یکدیگر بپردازند. در سری Mortal Kombat هیچ‌گاه داستانی وجود نداشته و نسخه یازدهم نیز همچون نسخه‌های قبل چنین است.

در هر صورت انجام این بازی جذاب استودیو ندرلم را توصیه می‌کنیم.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Mortal Kombat 11:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™i۵-۷۵۰ ۲٫۶۶ GHz یا AMD Phenom II X۴ ۹۶۵, ۳٫۴ GHz یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX ۶۷۰ یا AMD® Radeon™ HD ۷۹۵۰ یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۳۶ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Mortal Kombat 11:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™i۳-۲۱۰۰ ۳٫۱ GHz یا AMD FX-۶۳۰۰ ۳٫۵ GHz یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™۱۰۶۰ یا AMD® Radeon™ R۹ ۲۹۰ یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۳۶ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 353 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها