گیمینگ گست دانلود بازی MXGP 2020 برای PC - گیمینگ گست

موتورسواری را باید یکی از ورزش‌های جذاب دانست که علاقه‌مندان بسیاری داشته و در چند دسته تقسیم می‌شود. علاوه بر موتورهای ریسینگ، موتورهای کراس هم وجود دارند و عمدتاً در جاده‌های ناهموار برای مسابقه از آن‌ها بهره گرفته می‌شود. این نوع موتورها کمک‌فنر انعطاف‌پذیری داشته، از این رو روی هر سطح ناهمواری می‌تواند به‌راحتی حرکت کند.

مسابقات موتور کراس یکی از جذاب‌ترین مسابقه‌های موتورسواری بوده و در این بین بازی‌های ویدئویی شبیه‌ساز هم مبتنی بر همین مسابقه تاکنون ساخته شد. یکی از عناوین شبیه‌ساز مسابقات موتور کراس MXGP 2020 The Official Motocross Videogame نام دارد.

اثری که در آن بازیکنان می‌توان به‌عنوان یک موتورسوار در میدان مسابقات خودی نشان دهند و مهارت خود را در این زمینه بسنجند. البته کنترل چنین موتوری حتی در بازی هم دشوار است، زیرا روی سطوح ناهمواری باید به مسابقه بپردازید و این مسئله مهارت بیشتری می‌طلبد. از سال ۲۰۱۴ استودیو ملیستون تصمیم گرفته مجموعه MXGP را توسعه دهد و جدیدترین عنوان در این سری با نام MXGP 2020 The Official Motocross Videogame منتشر شد.

این بازی در سال ۲۰۲۰ برای علاقه‌مندان به مسابقات موتور کراس منتشرشده و می‌توانید برای رایانه شخصی آن را دریافت کنید. در عنوان MXGP جدید، حالت و بخش‌های مختلفی گنجانده شد که افراد می‌توانند برای سرگرم شدن به هر یک از آن‌ها مراجعه داشته باشند.

همچنین استودیو ملیستون در طراحی موتورها از شرکت‌های سازنده به کسب لایسنس پرداخته و حتی لایسنسی هم از سوی مسابقات موتور کراس جهانی کسب کرده است. بنابراین تمامی مواردی که در این بازی مشاهده می‌کنید، کاملاً برگرفته از واقعیت است و هیچ نکته غیرواقعی وجود ندارد.

مسابقات موتور کراس چه در واقعیت و چه در این بازی از هیجان بسیاری برخوردار است و آدرنالین فراوانی را به دنبال دارد. افراد می‌توانند در بازی MXGP 2020 The Official Motocross Videogame تجربه گیم پلی مهیج و فوق‌العاده داشته باشند که در نوع خود جالب‌توجه محسوب می‌شود.

با جزئیات بالا گیم پلی و گرافیک، یکی از بهترین عناوین شبیه‌ساز مسابقات موتور کراس است که نباید از تجربه آن دست کشید و به‌شدت می‌تواند علاقه‌مندان را سرگرم کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی MXGP 2020 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-4590
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۶۶۰
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی MXGP 2020 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-6700 یا AMD Ryzen 5 3600 یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 198 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها