گیمینگ گست دانلود بازی NASCAR Heat 5 برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی NASCAR Heat 5 برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی NASCAR Heat 5 یک بازی در سبک مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی بوده که به‌تازگی توسط استودیوی ۷۰۴ Games Company تولید و در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۰ (۱۹ تیر) توسط کمپانی Motorsport Games، منتشر شده است.

داستان بازی:

سری مسابقات هیجان‌انگیز اتومبیل‌رانی NASCAR، سال‌های زیادی است که در بین مردم ۳۹ ایالت بزرگ آمریکا، کانادا و مکزیک دارای محبوبیت بسیار بالایی بوده و این مسابقات پرهیجان در ایالت‌های نام‌برده، برگزار می‌شود. به‌منظور محبوبیت بسیار بالای سری مسابقات NASCAR، کمپانی Motorsport Games تصمیم گرفت تا با کمک استودیوی ۷۰۴ Games Company، هرساله نسخه‌ای از بازی NASCAR Heat را بسازد و روانه بازار کند.

شبیه‌سازی سری مسابقات محبوب NASCAR، قطعاً می‌تواند طرفداران این مسابقات را یک‌بار هم که شده به‌پای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی بنشاند و شما را وادار به تجربه‌ی این عنوان پرهیجان کند. بازی NASCAR Heat 5، شما را به‌شدت به چالش می‌کشد و باید با تمام مهارتی که در رانندگی دارید، با مسابقه دادن در ۳۹ پیست گوناگون و پیروز شدن در همه‌ی مسابقات، کاپ قهرمانی را از آن خود کرده و به راننده‌ای حرفه‌ای و مشهور تبدیل شوید.

در ابتدای بازی، شما در نقش یک راننده‌ی ناشناخته در مسابقات NASCAR حضور می‌یابید و به مسابقه دادن با رقبا می‌پردازید. اگر خوش‌شانس باشید و از قدرت خود در رانندگی استفاده کنید و در چند مسابقه برنده شوید، خود به خود آوازه‌ی شهرت شما و مهارت تان در رانندگی به گوش افرادی می‌رسد که می‌توانند این شرایط را برای شما فراهم کرده که هرچه زودتر پله‌های موفقیت را طی کنید.

پس از برنده شدن در چندین مسابقه، اسپانسر های مختلفی با شما تماس می‌گیرند و شما می‌توانید به انتخاب خودتان، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و مسابقات موفق‌تری را داشته باشید. در این بازی می‌توانید با خرید اتومبیل‌های متنوع، شرایط مسابقه دادن را برای خودتان راحت‌تر کنید و اتومبیل‌های پرسرعت و پرقدرتی را برای مسابقه دادن، انتخاب نمایید.

همه‌چیز در این بازی برای شما گنجانده شده تا شما بتوانید ساعت‌ها سرگرم مسابقه دادن با اتومبیل‌های دیگر و ایجاد یک گروه حرفه‌ای اتومبیل‌رانی باشید و از انجام این بازی، لذت ببرید. استودیو و کمپانی سازنده بازی NASCAR Heat 5، تلاش کرده‌اند تا جزئیات این بازی را تا حد ممکن به واقعیت نزدیک کنند و می‌توان گفت تا حد بسیار زیادی در این امر موفق بوده‌اند.

طراحی اتومبیل‌ها بسیار نزدیک به واقعیت است و حس خوبی را در هنگام رانندگی در آن‌ها خواهید داشت. همچنین دوربین‌های مختلفی که در این بازی تهیه‌شده، به شما کمک می‌کند که تجربه‌های متفاوتی در هنگام رانندگی داشته باشید. برای مثال با دوربین و دید اول شخص، شما می‌توانید از پشت فرمان و شیشه اتومبیل، دستان خود را ببینید که فرمان اتومبیل را هدایت می‌کند و این مورد جذابیت رانندگی را دوچندان می‌کند و به شما این حس را می‌دهد که واقعاً خودتان در این بازی حضور دارید.

و یا می‌توانید از دوربین سوم شخص این بازی استفاده کنید تا دید گسترده‌تری داشته باشید و جزئیات اتومبیلی که با آن در حال رانندگی هستید را بهتر ببینید.

امتیازات بازی:

بازی NASCAR Heat 5 توانسته تا از چندین نقد به عمل آمده، توانسته از تا نمرات قابل قبولی را از منتقدین مطرح نیز دریافت نماید. بازی NASCAR Heat 5 توانست از سایت Metacritic امتیاز ۶۹ از ۱۰۰ را کسب کند.

توجه: این بازی تنها با گیم پد و کنترلر قابل بازی کردن بوده و با ماوس و کیبورد قابل بازی کردن نیست!

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی NASCAR Heat 5 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 530 یا AMD FX 4100
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 460 یا AMD Radeon HD 5870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۸ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی NASCAR Heat 5 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 9600K یا AMD Ryzen 5 2600X
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۶۶۰Ti یا AMD Radeon RX 590
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۸ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 222 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها