بازی NBA 2K14 یک بازی در سبک ورزشی و شبیه‌ساز ورزش پرطرفدار بسکتبال است که توسط شرکت Visual Concepts ساخته و توسعه داده‌شده و شرکت ۲K Games آن را در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل هفتم، کنسول‌های نسل هشتمی Play Station 4، Xbox One  و نیز PC منتشر کرد. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی NBA 2K14 برای کامپیوتر در ادامه مطلب همراه باشید.

نسخه چهاردهم از این عنوان با تغییرات سازنده نسبت به نسخه سیزدهم مجموعه توانست دل طرفداران این سبک ورزش را به دست بیاورد. از تغییرات بسیار خوب این عنوان در مقایسه با نسخه‌های پیشین خود می‌توان به کیفیت تصویر بسیار خوب و همچنین ارتقای چشمگیر گرافیک اشاره کرد. همچنین پویانمایی‌ها و میان‌پرده‌های بازی به‌خوبی کارشده‌اند تا هر چه بیشتر این سری را به واقعیت نزدیک کنند. در بخش گرافیک بهبودهایی در فن و فنون بازی به‌ویژه ارتقای مهارت‌های بازیکنان در پرتاب توپ، اسلم دانک و پارسکاری های بهتر اشاره کرد. طراحی چهره بازیکنان نیز بسیار خوب کارشده است.

 هوش مصنوعی بازی نیز به نسبت نسخه قبلی این مجموعه دارای پیشرفت‌های خوبی بوده است. افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل اسلم دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است. اگر از طرفداران این سری ورزش هستید نسخه ۱۴ این مجموعه را از دست ندهید و در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی NBA 2K14:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  Intel Core i5 یا AMD Athlon II X2 240  یا بهتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX 550  یا ATI™ Radeon™ HD 6XXX یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی NBA 2K14:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 770 یا AMD R9 280 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت