گیمینگ گست دانلود بازی NBA 2K21 برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی NBA 2K21 برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی NBA 2K21 یک بازی در سبک ورزشی و شبیه‌ساز ورزش بسکتبال بوده که توسط استودیوی Visual Concepts تولید و در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۳ شهریور)، توسط کمپانی مشهور ۲K Games، منتشر شده است.

NBA 2K21، یک شبیه‌ساز فوق‌العاده:

بازی بسکتبال از گذشته تا به امروز، یکی از پر هیجان‌ترین ورزش‌ها در طول زمان بوده که طرفداران بسیاری نیز دارد. به همین منظور، کمپانی ۲K Games توانسته است تا شبیه‌سازی پرقدرت و با کیفیتی برای این ورزش هیجان‌انگیز بسازد و به‌صورت سالانه، نسخه‌های جدیدی از این شبیه‌ساز جذاب را برای طرفداران ورزش بسکتبال، منتشر نماید.

البته این را هم باید در نظر داشت که کمپانی ۲K Games، توانسته است تا در ورزش‌های دیگر نیز نفوذ کرده و شبیه‌ساز های قدرتمندی برای طرفداران ورزش‌های دیگر همانند ورزش گلف، کشتی کج و ورزش‌های دیگر نیز تهیه و عرضه نماید. نکته جالب‌توجهی که در مورد بازی NBA 2K21 وجود دارد این است که انتشار این نسخه از سری بازی NBA، با منتشر شدن کنسول‌های نسل نهمی تداخل داشته که موجب شده تا این نسخه از گرافیک ارتقا یافته و پیشرفته‌تر منتشر گردد.

البته بخش‌های مختلف این بازی نیز دستخوش تغییر شده و شاهد تغییراتی در روند بازی نیز هستیم. بخش Pro Stick یکی از جدیدترین تغییرات این نسخه محسوب می‌شود که کارایی آن در بازی، کنترل بیشتر در هنگام دریبل زدن می‌باشد. یکی دیگر از تغییرات محسوسی که در حین بازی متوجه آن می‌شوید این است که در نسخه‌های گذشته، قدرت پرتاب توپ اهمیت بیشتری داشته است؛ اما در این نسخه باید تمام تمرکزتان بر روی هدف‌گیری دقیق‌تری برای پرتاب توپ باشد.

کمپانی ۲K Games سالانه نسخه‌های جدیدی از عناوین ورزشی را به‌طور منظم منتشر می‌کند و در طول این سال‌ها، توانسته است تا به‌خوبی بازی‌های خود را ارتقا داده و گیمرها را ساعت‌ها سرگرم بازی کردن این عناوین فوق‌العاده نماید.

امتیازات بازی:

بازی NBA 2K21 توانست تا از نقد های مختلف، امتیازات بسیار خوبی را دریافت کرده و این امتیازات خوب، بیانگر این است که کمپانی ۲K Games بازهم موفق شده تا یک عنوان با کیفیت را در دسترس کاربران قرار دهد. بازی NBA 2K21 توانست از سایت Metacritic امتیاز ۸۰ از ۱۰۰، نسخه اصلی این بازی در سایت IGN توانست امتیاز ۶ از ۱۰ و نسخه نسل نهمی این عنوان در سایت IGN توانست امتیاز ۷ از ۱۰ را نیز کسب نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی NBA 2K21 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 2100 یا AMD FX 4100
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 450 یا AMD Radeon HD 7770
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی NBA 2K21 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 4430 یا AMD FX 8370
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۷۰ یا AMD Radeon R9 270
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۱۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 271 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز ، ورزشی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها