گیمینگ گست دانلود بازی Need For Speed Most Wanted Remastered Edition برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Need For Speed Most Wanted Remastered Edition برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Need For Speed Most Wanted Remastered Edition یکی از به ‌یاد ماندنی ترین نسخه‌های سری بازی Need For Speed می‌باشد که نسخه بهبود یافته‌ی آن به‌تازگی توسط کمپانی Electronic Arts تولید و در تاریخ ۲۳  مارس ۲۰۲۱ (۳ فروردین ۱۴۰۰)، منتشر شده است.

داستان بازی:

از گذشته تا به امروز، سری بازی Need For Speed دارای محبوبیت خاصی در بین گیمرها و طرفداران سبک اتومبیل رانی و مسابقه‌ای بوده است. کمپانی Electronic Arts یا به‌اختصار EA، همه‌ساله در تلاش این است تا نسخه جدیدی از بازی Need For Speed را ارائه دهد؛ اما همچنان نسخه‌های قدیمی این سری بازی مشهور، طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده و نسخه‌های قدیمی این سری بازی، هرگز خسته‌کننده و تکراری نمی‌شوند.

بازی Need For Speed Most Wanted نیز جزو آن دسته از نسخه‌هایی می‌باشد که هرگز تکراری نمی‌شود و هر بار که آن را بازی می‌کنید، تجربه‌ای لذت‌بخش و هیجان‌انگیزتر از قبل را به شما ارائه می‌دهد. درست است که نسخه‌های پیشین از گرافیک پایینی برخوردار بودند و قابل مقایسه با نسخه‌های نسل هشتم و نهم نیستند؛ اما کمپانی EA تصمیم گرفت تا بازی Need For Speed Most Wanted Remastered Edition را که نسخه‌ای بهبود یافته از نظر گرافیکی می‌باشد را منتشر نماید تا باری دیگر، گیمرها بتوانند این بازی خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که این نسخه، ریمستر رسمی و بازسازی‌شده نیست و تنها یک آپدیت برای ارتقای سطح گرافیک بازی و بهینه‌سازی محیط بازی می‌باشد که به نسبت نسخه‌های پیشین، سطح کیفیت بازی را ارتقا می‌دهد. در بازی Need For Speed Most Wanted Remastered Edition، شما در نقش یک راننده حرفه‌ای در بازی حضور دارید و باید با تمام مهارتی که در رانندگی دارید، تمامی رقیب‌های خود را شکست داده و برنده مسابقه شوید.

سرعت و دقت، مهم‌ترین اصل در رانندگی شماست که باید رعایت کنید تا موفقیت شما در یک مسابقه، تضمین شود. در بازی ماشین‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کرده و با تمام قدرت، مسابقه‌ای جانانه را آغاز کنید.

امتیازات بازی:

بازی Need For Speed Most Wanted Remastered Edition توانست از چندین نقد به عمل آمده، از سایت Metacritic امتیاز ۷۸ از ۱۰۰ و از سایت PC Gamer امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ را به دست آورد. به طور کلی، این بازی توانست نمرات خوبی را از منتقدین کسب نماید و موفقیتی دیگر را برای کمپانی EA به ارمغان آورد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Need For Speed Most Wanted Remastered Edition :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 2100 یا AMD FX 6100
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 660 یا AMD Radeon R7 260x
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Need For Speed Most Wanted Remastered Edition :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 3570k یا AMD Ryzen 3 1300x
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۸۰ یا AMD Radeon R9 290x
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 184 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها