گیمینگ گست دانلود بازی Nioh 2 The Complete Edition برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Nioh 2 The Complete Edition برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Nioh 2 The Complete Edition جدیدترین عنوان ساخته شده توسط استودیوی ژاپنی Team Ninja، در سبک نقش آفرینی و اکشن می‌باشد که کمپانی مشهور Sony آن را منتشر نموده است. این بازی در ابتدا به‌صورت کاملاً انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شده بود؛ اما پس از مدتی سرانجام این بازی در تاریخ ۵ فوریه (۱۷ بهمن) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر گردید.

Nioh 2، دنیایی متفاوت را به تصویر می‌کشد:

همان‌طور که میدانید، سری بازی Nioh به این‌گونه نیست که شما بتوانید به‌سادگی مراحل را پشت سر بگذارید و با خیالی آسوده دشمنان را از جلوی راهتان محو کنید!

این بازی به صبر و حوصله به خرج دادن معروف است و شما باید در محیطی که هستید، به‌دقت و با صبر و حوصله، همه‌جا را بررسی کنید. همچنین باید دشمنان زیرک و قدرتمند را در این بازی نادیده نگرفت؛ زیرا ممکن است در یک مکانی که حتی فکرش را نمی‌کنید، ظاهر شوند و شما را غافلگیر نمایند.

داستان بازی :

Nioh 2 روایتگر قهرمانی بی‌نام و نشان است که مادر او به طرز ناجوانمردانه‌ای کشته می‌شود. حال، او باید مسیر جدیدی را برای گرفتن انتقام خون مادرش، شروع کند. اما این همه‌ی داستان نیست؛ بلکه قهرمان ما برای این کار مجبور است تا به دنیایی جدید قدم بگذارد که همه‌چیز را برای همیشه تغییر خواهد داد.

نکته‌ای که در روند پیشروی در این بازی وجود دارد، این است که شما در همان ابتدای آغاز بازی با سختی‌های مبارزات در این بازی رو به رو خواهید شد. هرچند این سختی‌ها حوصله سر بر و خسته‌کننده نیستند، بلکه به جذابیت و هیجان بازی خواهند افزود و شما را ساعت‌ها سرگرم مبارزات نفس‌گیر می‌کند.

این بازی پر است از مبارزه با باس فایت ها، مینی باس ها و دشمنانی معمولی اما قدرتمند که شکست دادن آن‌ها آسان نیست و حتی باید برای شکست دادن دشمنان معمولی در این بازی، سعی و تلاش بسیاری کنید.

آهنگ‌سازی بازی:

موسیقی‌های ساخته‌شده در این بازی، تأثیر به سزایی در جذابیت و ایجاد هیجان آن دارد. آهنگساز بازی Nioh 2، فردی به نام Yugo Kanno می‌باشد که موسیقی‌دان، تنظیم‌کننده و آهنگساز مشهور ژاپنی است و دلیل مشهور بودن وی، ساختن موسیقی‌های زیادی برای کارتون‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ های ژاپنی می‌باشد.

امتیازات بازی

بازی Nioh 2 The Complete Edition نمرات خوبی را از منتقدین کسب کرد و از نمرات این بازی معلوم است که کیفیت ساخت این بازی بسیار بالاست. بازی Nioh 2 The Complete Edition توانست در سایت Metacritic امتیاز  ۸۵ از ۱۰۰، در سایت GameSpot امتیاز ۸ از ۱۰، در سایت IGN امتیاز ۹ از ۱۰ را کسب کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Nioh 2 The Complete Edition :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-4460 یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۷۰ یا AMD Radeon R9 290
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Nioh 2 The Complete Edition :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-6700K یا AMD Ryzen 7 3500X یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1660 یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 235 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها