گیمینگ گست دانلود بازی Overcooked All You Can Eat برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Overcooked All You Can Eat برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Overcooked All You Can Eat یک بازی در سبک شبیه‌ساز آشپزخانه می‌باشد که به‌تازگی توسط استودیوی Team 17 تولید و در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۲ آبان ۱۳۹۹) توسط همین استودیو، منتشر شده است.

داستان بازی:

در چند سال اخیر، گیمرها از بازی‌های شبیه‌سازی شده استقبال ویژه‌ای می‌کنند و این‌گونه بازی‌ها از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند. در این بین، شبیه‌ساز های آشپزی که معمولاً برای تلفن‌های هوشمند ساخته می‌شد از طرفداران بخصوصی برخوردار بود و کاربران همیشه دوست داشتند تا مدیریت یک آشپزخانه‌ی رستورانی را بر عهده گرفته و سفارش‌های مشتریان را دریافت و آماده نمایند.

حال، بازی‌سازان رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها توانسته‌اند تا یک بازی در این محور و حتی فراتر از آن دسته از شبیه‌ساز هایی که بر روی گوشی‌های هوشمند در دسترس بوده است، بسازند. بازی Overcooked All You Can Eat یکی از بهترین بازی‌ها در سبک شبیه‌ساز آشپزخانه می‌باشد که شما را در نقش یک سرآشپز حرفه‌ای قرار می‌دهد. این بازی در قدم اول توانایی شما در مدیریت زمان، سرعت عمل و دقت شما در آشپزی را محک میزند و شما نیز باید ثابت کنید که می‌توانید از عهده‌ی این مسئولیت سنگین، بر بیایید.

سفارش‌های مشتریان یکی پس از دیگری دریافت می‌شوند و شما باید با زمان‌بندی مناسب، به سفارش‌های تمامی مشتریان رسیدگی کنید تا بتوانید رضایت آنان را جلب کنید. همچنین باید دقت بسیار زیادی را به خرج بدهید تا غذاها را نسوزانید و موجب نارضایتی مشتریان نشوید. غذاهای زیادی برای پختن وجود دارد و شما باید به‌عنوان یک سرآشپز خوب، نحوه‌ی صحیح پخت ‌و پز غذاهای مختلف را بلد باشید و به‌صورت کاملاً حرفه‌ای عمل کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که در بازی Overcooked All You Can Eat وجود دارد این است که این بازی دارای بخش Co-Op می‌باشد که بازی را جذاب و پرهیجان‌تر می‌کند. شما می‌توانید به همراه دو الی چهار تن از دوستان خود در یک آشپزخانه حضور داشته باشید و سفارش‌های مشتریان را با سرعت هرچه بیشتر، حاضر کنید.

این موضوع سبب می‌شود تا رقابتی در بین شما و دوستانتان پدید بیاید و برای زودتر تحویل دادن غذاها و انجام دادن تعداد بیشتری از سفارشات، با یکدیگر به رقابت بپردازید و ساعت‌ها سرگرم این بازی شوید. محیط این بازی و جزئیاتی که در آشپزخانه وجود دارد آن‌قدر با دقت و ظرافت طراحی‌شده که بازی را از دید بصری، جذاب‌تر کرده است.

گرافیک بازی آن‌قدر خوب و چشمگیر است که شما می‌توانید بازی Overcooked All You Can Eat را با گرافیکی نسل نهمی و با کیفیت بسیار خوب ۴K اجرا کنید و از محیط و گرافیک بازی، لذت ببرید.

امتیازات بازی:

از نقدهای به عمل آمده پیداست که بازی Overcooked All You Can Eat توانسته است که از این امتحان بزرگ، سربلند بیرون بیاید و امتیازات بسیار خوبی را نصیب خود کند. بازی Overcooked All You Can Eat توانست از سایت Metacritic امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ و از سایت PC Gamer امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ را دریافت نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Overcooked All You Can Eat :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core 2 Quad Q6600 یا AMD Phenom II X3 720
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTS 450 یا AMD Radeon HD 5750
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Overcooked All You Can Eat :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2300 یا AMD FX 4300
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۶۶۰ یا AMD Radeon HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 537 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز تاريخ : 3 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها