گیمینگ گست دانلود بازی Paradise Lost برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Paradise Lost برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Paradise Lost یک بازی در سبک ماجراجویی می‌باشد که به‌تازگی توسط استودیوی PolyAmorous تولید و در تاریخ ۲۴  مارس ۲۰۲۱ (۴ فروردین ۱۴۰۰) توسط کمپانی All in! Games، منتشر شده است.

داستان بازی:

مدت هاست که نقل قول از داستان جنگ جهانی دوم، مورد توجه بسیاری از استودیو های بازی‌سازی قرار گرفته و بازی‌های بسیار زیادی در حول محور این داستان، در سبک‌های مختلفی ساخته می‌شود. دلیل اینکه استودیوها و کمپانی‌های بازی‌سازی به داستان وقایع جنگ جهانی دوم علاقه‌مند هستند این است که این موضوع از گستردگی و جذابیت بسیار زیادی برخوردار است و از می‌توان از دیدگاه‌های مختلفی به آن نگاه کرد.

همین موضوع سبب می‌شود تا کمپانی‌های مختلف دست به ساخت بازی‌هایی در حول محور وقایع جنگ جهانی اول و دوم بزنند و داستان‌سرایی های متفاوتی را داشته باشند تا با این روش، مخاطبین بسیار زیادی را به سمت خود جذب کنند. بازی Paradise Lost یکی از هزاران بازی ساخته شده در پیرامون وقایع جنگ جهانی دوم می‌باشد که با دوربینی متفاوت آمده است تا داستانی جدید را برای شما گیمرهای عزیز، ارائه نماید.

داستان بازی Paradise Lost در زمان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد؛ جایی که جنگ آن‌قدر به طول انجامیده که این فرصت را در اختیار آلمان‌ها قرار داده تا بتوانند در مقرهای زیرزمینی، سلاح‌های اتمی را تولید و آماده‌ی بهره‌برداری کنند. هنگامی‌که عرصه از هر دو جناح تنگ گردید، آلمان تصمیم گرفت تا سلاح‌های اتمی خود را آماده‌ی شلیک کرده و جنگی اتمی را به راه بیندازد. انجام این عملیات اتمی سبب شد تا اروپا به‌طور کامل تخریب شود و خسارات جانی و زیست‌محیطی بسیاری را به بار آورد.

در بازی Paradise Lost، شما در نقش یک پسر بچه‌ی ۱۲ ساله به نام Syzmon قرار دارید که یکی از مقرهای مخفی و زیرزمینی نازی‌ها را در هنگام جستجوی زمین‌های مخروبه‌ی لهستان، پیدا کرده است. Syzmon مادرش را به‌تازگی از دست داده و تنها چیزی که از او برایش باقی‌مانده، یک عکس به همراه مردی ناشناس است. او کنجکاو است بداند که این مرد کیست و می‌خواهد تا او را هر طور که شده است، پیدا کند.

با جستجوی مقر زیرزمینی نازی‌ها، فناوری‌های پیشرفته‌ی اتمی را خواهید دید که همچنان سالم مانده و از آن‌ها استفاده‌ای نشده است. همچنین با بررسی بیشتر در این مکان، شهرهای زیرزمینی بزرگ و مخفی را کشف می‌کنید. اما شما در این بازی تنها نیستید و دختری به نام Ewa از طریق فناوری‌های موجود در مرکز زیرزمینی، با شما ارتباط برقرار کرده و داستان سرگذشت این مرکز را برای شما بازگو می‌کند.

در تمام مراحل بازی، Ewa راهنمای شما برای پیشبرد مراحل است و شما با جستجو و بررسی مدارک به‌جا مانده مانند گوش دادن به صحبت‌های ضبط شده، بررسی یادداشت‌ها و مدارکی که در این مکان وجود دارد، راهی برای یافتن حقیقت و هدف خود، پیدا خواهید کرد.

نکته‌ی قابل توجهی که در بازی Paradise Lost وجود دارد این است که در طول بازی، تنها خودتان هستید و با ماجراجویی خود، بازی را پیش خواهید برد و خبری از دشمن و مبارزات تن به تن نیست. این موضوع سبب شده تا بازی Paradise Lost یک گیم پلی ماجراجویانه و قوی داشته باشد و شما را به سمت خود و ماجراجویی‌هایی که در آن نهفته شده، جذب کند.

بازی Paradise Lost دارای محیط بسیار چشم نواز و طراحی فوق‌العاده‌ای می‌باشد و موتور گرافیکی بسیار خوب استفاده شده در این بازی سبب شده تا بازی Paradise Lost از گرافیک بسیار خوبی برخوردار گردد. نورپردازی‌ها و جلوه‌های بصری در بازی به‌خوبی طراحی‌شده‌اند و تجربه‌ای فوق‌العاده را به شما ارائه خواهد داد.

امتیازات بازی:

بازی Paradise Lost توانسته است تا از نقدهای به عمل آمده، امتیازات خوبی را دریافت نموده و تا حدودی نظر منتقدین را به نوع داستان‌سرایی و اتمسفر این بازی، جلب نماید. بازی Paradise Lost توانست از وب‌سایت Metacritic امتیاز ۶۱ از ۱۰۰ را دریافت نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Paradise Lost :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 4460 یا AMD FX 6100
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 960 یا AMD Radeon R7 260x
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Paradise Lost :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 3770 یا AMD Ryzen 5 1300x
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۶۰ یا AMD Radeon R9 290x
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، ماجراجویی تاريخ : 3 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها