گیمینگ گست دانلود بازی Potentia برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Potentia برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Potentia یک بازی در سبک اکشن، مخفی‌کاری و بقا می‌باشد که توسط استودیوی Wily Pumpkin تولید و در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۱ (۲۳ بهمن)، منتشر شده است.

داستان بازی:

بازی Potentia روایتگر یک جنگ سرد رو به پایان است. زمانی که مردم از به پایان رسیدن جنگ و خونریزی خوشحال‌اند و برای جشن و پای‌کوبی، به خیابان‌ها آمده‌اند. اما کمی طول نکشید که این خوشحالی به اتمام رسید و مشکل بزرگی رخ داد. دشمنان، شهر را با یک سلاح قدرتمند هدف قرار دادند و قدرت این سلاح آن‌قدر زیاد بوده که حتی برخی از انسان‌ها ناپدید شده‌اند. آن دسته از افرادی که از شدت انرژی این سلاح در امان مانده‌اند، رفتار هایی غیر معمولی از خود بروز داده و وحشیانه عمل می‌کنند.

اثر این سلاح بر روی انسان‌ها بوده و آسیبی به محیط زیست، ساختمان‌ها و حتی حیوانات نرسیده است. تمام هدف شما در این بازی این است که از خودتان محافظت کنید تا زنده بمانید و برای بقا، بجنگید. در این بازی، پنهان‌کاری می‌تواند کمک بسزایی برای زنده ماندن به شما بکند و شما را از برخی درگیری‌ها نجات دهد. همچنین سلاح‌های گرم و سرد، سبک و سنگین زیادی در این بازی وجود دارد که شما می‌توانید به‌مرور زمان، به آن‌ها دست یابید و در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنید.

می‌توانید مراحل را با پنهان‌کاری و بی سر و صدا تمام کنید و دشمنان را با سلاح‌های سرد و یا گذاشتن صدا خفه کن بر روی سلاح‌های گرم، به اتمام برسانید و یا قانون‌شکنی کنید و پر سر و صدا با دشمنانتان مبارزه کنید. قابلیت‌های بسیاری از قبیل ارتقا دادن سلاح‌ها برای عملکرد بهتر در این بازی وجود دارد که می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند.

طراحی محیط بازی به‌خوبی انجام‌شده و حس آخرالزمانی را به گیمرها القا می‌کند. شهری خالی از مردم و پر از گیاه و علف در بازی طراحی‌شده تا حس جالبی را هنگام بازی کردن به شما بدهد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Potentia :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2400 یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۶۰ یا AMD Radeon R9 285
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Potentia :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 3770 یا AMD Ryzen 5 1400
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۵۰ یا AMD R9 290
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 215 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها