گیمینگ گست دانلود بازی R.B.I. Baseball 21 برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی R.B.I. Baseball 21 برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی R.B.I. Baseball 21 جدیدترین عنوان منتشر شده از سری بازی R.B.I. Baseball در سبک شبیه ساز ورزش بیسبال بوده که به‌تازگی توسط استودیوی MLB تولید و در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۱ (۲۶ اسفند ۱۳۹۹) توسط همین استودیو، منتشر شده است.

بیسبال، ورزش محبوب کشور آمریکا:

ورزش بیسبال در کشور آمریکا از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و به‌عنوان ورزش ملی در ایالات‌متحده آمریکا به‌حساب می‌آید. این ورزش در کشور آمریکا آن‌قدر محبوب و دارای اهمیت است که رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا در یکی از روزهای فصل در این ورزش شرکت می‌کند و به بازی کردن می‌پردازد.

داستان بازی:

در سراسر جهان، مردم به ورزش‌های مختلفی علاقه دارند. یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها، فوتبال است که از حجم عظیمی از طرفداران برخوردار است. اما در این بین، ورزش‌هایی وجود دارند که در بین مردم از طرفداران زیادی برخوردارند. کمپانی‌ها و استودیوهای بسیار زیادی، برای ورزش‌های محبوب، شبیه سازهایی طراحی نموده‌اند تا گیمرهایی که دوست دارند تجربه‌ای متفاوت‌تر از ورزش موردعلاقه‌ی خود داشته باشند، در قالب بازی ویدیویی آن را تجربه نمایند.

ورزش بیسبال یکی از این ورزش‌هاست که در ایالات‌متحده آمریکا از طرفداران ویژه‌ی خود برخوردار بوده است. بدین منظور، بازی‌سازان تصمیم گرفتند تا همانند سایر ورزش‌های موجود، برای این ورزش پرطرفدار شبیه‌سازی بسازند تا گیمرها بتوانند تجربه‌ای متفاوت از ورزش محبوب بیسبال داشته باشند.

بازی R.B.I. Baseball 21، گیم پلی‌ ساده‌ای از بازی بیسبال را در اختیار شما قرار داده تا هم بازی برای هرکسی قابل درک بوده و هم تجربه‌ای آسان از ورزش بیسبال را داشته باشید. قوانینی که در واقعیت در بازی بیسبال رعایت می‌شوند، به‌خوبی در بازی R.B.I. Baseball 21 رعایت شده است تا حس واقع‌گرایانه تری به بازی ببخشد.

درجه‌های سختی متفاوتی در بازی وجود دارند که شما می‌توانید به‌دلخواه خودتان آن را انتخاب کنید و بسته به مهارتتان، خودتان را محک بزنید و به چالش بکشید. همچنین در بازی R.B.I. Baseball 21، شما می‌توانید باشگاه مورد علاقه خودتان را ساخته و مسابقات بیسبال را در مکانی که به سلیقه خودتان ساخته‌اید، برگزار نمایید.

محیط‌ های بصری و گرافیک بازی به‌خوبی طراحی‌شده و حس واقع‌گرایانه‌ای را به گیمرها منتقل می‌کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی R.B.I. Baseball 21 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core 2 Duo E8400 یا AMD Phenom II X2 550
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 460 یا AMD Radeon HD 6670
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۱ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی R.B.I. Baseball 21 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 3570 یا AMD FX 8350
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۶۰ یا AMD Radeon R9 270x
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۱ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 229 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز ، ورزشی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها