بازی Redeemer Enhanced Edition یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی و استراتژیک است که توسط شرکت Sobaka Studio ساخته و توسعه داده‌شده است. نسخه اولیه این عنوان در سال ۲۰۱۷ و نسخه Enhanced Edition آن در ۱ آگوست ۲۰۱۹ برای Play Station 4 و Xbox One و PC عرضه شد. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Redeemer Enhanced Edition برای کامپیوتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در بازی Redeemer Enhanced Edition شما در نقش Vasily یک سرباز کهنه‌کار که برای بزرگ‌ترین شرکت‌های صنایع نظامی در جهان کار می‌کند بازی می‌کنید. Vasily دارای قابلیت‌های منحصربه‌فردی نظیر توانایی استفاده از انواع سلاح‌های گرم و سرد، مشت زدن، استفاده از پتک و توانایی‌های رزمی را دارا است.

او سال‌ها با انواع روش‌ها نظیر اخاذی، تهدید و کشتن برای اهداف سازمان کار می‌کرده و حالا سازمان با توجه به گذشته شوم Vasily تصمیم به حذف او گرفته است. Vasily پس از آگاهی به این موضوع به مدت ۲۰ سال به یکی از صومعه‌ها در کوهستان‌های برفی فرار می‌کند تا در کنار راهبان کوهستان به آرامش برسد اما همچنان افراد سازمان قصد کشتن او رادارند و حالا شما باید در نقش Vasily بازی را به‌پیش ببرید و تا نابودی تمام افراد سازمان به او کمک کنید.

دوربین بازی از بالا به پایین فیلم‌برداری شده و بسیار به بازی‌های سبک استراتژیک نزدیک است. درزمینهٔ طراحی بصری و گرافیک، بازی Redeemer Enhanced Edition به‌خوبی عمل کرده و می‌توان از طراحی‌های محیط بازی به میزان زیادی رضایت داشت. در بخش گیم‌پلی نیز بازی از قابلیت Takedown استفاده می‌کند که در نوع خود بسیار نوآورانه است. اگر طرفدار این سبک بازی‌ها هستید به‌هیچ‌عنوان Redeemer Enhanced Edition را از دست ندهید و در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Redeemer:Enhanced Edition:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  IIntel Core i3-530 یا AMD FX-8350, 4.00 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce GTX 260 یا ATI Radeon HD 4870 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Redeemer:Enhanced Edition:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 یا AMD Ryzen 5 1400, 3.20 GHz بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce GTX 660 یا ATI Radeon HD 7850 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴ گیگابایت