گیمینگ گست دانلود بازی Resident Evil Resistance برای PC - گیمینگ گست

بی‌شک سری بازی‌های رزیدنت اویل در طول سالیان دراز موفق شدند طرفداران بسیاری را برای بازی‌های سبک ترس ایجاد کنند. یکی از عناوین این سری به‌عنوان  Resident Evil 2 شناخته می‌شود. عنوانی که در حقیقت نسخه محبوب محسوب شده و تجربه گیم پلی فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

گذشته از نسخه دوم که ریمیک آن ارائه شد، کپکام نسخه سوم را هم بازسازی کرد و در این بین بخش چندنفره‌ای به نام Resident Evil Project Resistance ارائه شد. این بخش چندنفره در واقع یک عنوان مالتی پلیر ۴ به ۱ محسوب شده و افراد در برابر هوش برتری قرار می‌گیرند که باید به مبارزه با آن بپردازند. به‌نوعی در این عنوان چندنفره بازیکنان در برابر چالش‌های سختی قرار می‌گیرند و باید در برابر دشمنان پیروز شوند. همانند بازی‌های بتل رویال که چنین ماهیتی دارند. البته باید بیان داشت که این بخش داستان چهار بازمانده باقی در یک محیط بسته را روایت می‌کند.

چهار نفر باید به بقا عادت کنند و بتوانند در برابر دشمنان سالم باقی بمانند. در طی سال‌های گذشته بسیاری از کمپانی‌ها بخش چندنفره را با عنوانی متفاوت به بازیکنان ارائه دادند. حال نوبت به شرکت کپکام رسیده تا بخش چندنفره رزیدنت اویل ۳ ریمستر را با نام Resident Evil Project Resistance ارائه دهد.

همان‌طور که گفته شد، این بخش داستان چهار بازمانده را در یک محیط بسته روایت می‌کند که در این محیط با چالش و معماهای سختی رو به رو هستند. در این بین یک نفر مغز متفکر بوده که باید به کنترل محیط پرداخته و مانع از خروج گروه شود. در سوی دیگر اعضای گروه می‌بایست با سلاح و امکاناتی که دارند، در برابر این موانع قرارگرفته و سریع به فکر خروج باشند.

بنابراین بخش چندنفره مهیجی توسط کپکام برای این بازی در نظر گرفته‌شده تا بتواند نظر بازیکنان نسخه ریمستر را به خود جلب کند. به‌طور کلی اگر می‌خواهید یک بازی جداگانه چندنفره را از سری Resident Evil با گرافیک پویا، داستان غنی و موسیقی متن جذاب تجربه کنید، باید بازی Resident Evil Project Resistance همان گزینه موردنظر دانست.

تاکنون برخی شرکت‌ها بخش مالتی پلیر جداگانه را با نامی متفاوت به بازیکنان ارائه دادند و از جمله باید به بازی Call Of Duty: Modern Warfare اشاره کرد که سال ۲۰۱۹ اکتیویژن بخش چندنفره را با نام Call Of Duty: Warzone در اختیار بازیکنان قرار داد تا تجربه ناب چندنفره را به طرفداران و بازیکنان ارائه دهد.

در طول چند سال گذشته شاهد عرضه بازی‌های مختلفی بودیم و کپکام هم با بازی چندنفره Resident Evil Project Resistanc سعی داشت نیاز بازیکنان علاقه‌مند به این نوع عناوین را برآورده سازد. کیفیت گرافیکی مطلوب، داستان ایده‌آل و برخی المان‌های مناسب دیگر، این بازی الحاقی رزیدنت اویل ۳ به گزینه مطلوب تبدیل کرده است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil Resistance :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-4460 یا AMD FX™-۶۳۰۰ بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 760 یا ATI® Radeon™ R7 260x
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Resident Evil Resistance :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-3770 یا FX™-۹۵۹۰ یا بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon™ RX 480 یا بالاتر
حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 241 views بار دسته بندی : اکشن ، ترسناک ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها