گیمینگ گست دانلود بازی Snooker 19 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی Skooker 19 یک عنوان جدید در سبک ورزشی و شبیه‌ساز ورزش پرطرفدار بیلیارد است که شرکت Lab42 آن را ساخته و نیز استودیو Ripstone آن را در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های Play Station 4، Xbox One و نیز Microsoft Windows به انتشار رساند. برای دانلود بازی Snooker 19 در ادامهٔ مطلب با گیم‌تودانلود همراه باشید.

بازی Skooker 19 را باید کامل‌ترین شبیه‌ساز ورزش بیلیارد تابه‌حال دانست که تمامی جوانب یک بازی اسنوکر را کامل به تصویر می‌کشد. بازی از شخصیت‌های بزرگ جهانی بازی بیلیارد نیز استفاده کرده و در بازی آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. تمام ستارگان این ورزش نظیر پلیرهای اصلی لیگ‌های جهانی از قبیل Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui و سایر اسطوره‌ها مانند Ken Doherty در این بازی حضور دارند. همچنین بازی Snooker 19 تمامی ۲۵ تورنمنت رسمی اسنوکر در دنیا را پوشش می‌دهد که در شهرهای مختلف در سراسر دنیا در جریان است.

بازی ازلحاظ هوش مصنوعی و گرافیک و همچنین گیم‌پلی بسیار شبیه به واقعیت ساخته‌شده است و سازندگان در این بخش به‌خوبی توانسته‌اند یک اسنوکر واقعی را برای بازیکنان شبیه‌سازی کنند. تمامی حرکات توپ و چوپ دسته بیلیارد بسیار خوب و دقیق ساخته و کارشده و حس یک بیلیارد واقعی را به طرفداران القا می‌کند.

جذاب‌ترین بخش بازی Snooker 19 را بخش Become A Legend تشکیل می‌دهد که شما در نقش یک جوان تازه‌کار در این حرفه باید آموزش ببینید و به‌تدریج و با ارتقای مهارت‌های خود برای شرکت در مسابقات آماده شوید. شما قادرید در این بازی علاوه بر حالت‌های آفلاین و معمولی برای مسابقات، از طریق بخش آنلاین نیز با سایر بازیکنان در سراسر دنیا به رقابت بپردازید. بدون شک بازی Snooker 19 کامل‌ترین بازی در این سبک ورزشی است. اگر از طرفداران این ورزش و این بازی هستید فرصت را از ندهید و در ادامه مطلب با دانلود این بازی برای پلتفرم PC با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Snooker 19:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: ۴۱۳۰T Dual-Core 3M Cache, 2.9GHz یا AMD Phenom X6, 3 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 760 GTX یا AMD Radeon 7970 / R9280X یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۷ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Snooker 19:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: i5-4460 3.20GHz  یا AMD FX-8350 @ 4.0 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 یا RTX 2060, AMD RX 480 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۷ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 291 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز ، ورزشی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها