گیمینگ گست دانلود بازی Stronghold Warlords برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Stronghold Warlords برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Stronghold Warlords یک بازی معروف در سبک استراتژیک و اکشن بوده که به‌تازگی توسط استودیوی FireFly Studios تولید و در تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۱ (۱۹ اسفند) توسط همین استودیو، منتشر شده است.

Stronghold، از گذشته تا به امروز:

سری بازی Stronghold یا همان قلعه معروف، از ۲۰ سال گذشته تا به امروز، محبوب‌ترین بازی در سبک استراتژیک می‌باشد که در کشور ایران و در بین گیمرهای ایرانی به اسم قلعه شناخته می‌شود. پس از گذشت چندین سال از انتشار آخرین نسخه از سری بازی Stronghold، کمپانی سازنده این بازی تصمیم گرفت تا نسخه جدیدی از این سری بازی محبوب را تولید کرده و آن را با بهبود و کیفیت بالاتری، روانه‌ی بازار کند.

بازی Stronghold Warlords، عنوان جدیدی از سری بازی Stronghold می‌باشد که به‌تازگی منتشر شده و خاطرات گیمرها را باری دیگر زنده کرده است. این بازی همچنان سنت‌های پیشین خود را حفظ کرده و از چهارچوب خود خارج نشده است؛ اما این بار با کیفیت بالاتر و بهتری ظاهر شده تا طرفداران خود را به وجد بیاورد.

داستان بازی:

همانند قدیم، شما در نقش امپراتوری قدرتمند قرار دارید که باید ارتش خود را به راه انداخته و برای خودتان قلمرویی را دست و پا کنید. شما می‌توانید در این بازی به شهروندانتان محبت کنید و با ایجاد مکان‌های تفریحی و استراحتگاه‌ها، محبوبیت خود را در بین مردم بیشتر کنید اما این مورد باعث می‌شود تا بازده کاری آن‌ها کمتر شود.

و یا می‌توانید با سنگدلی و ایجاد شکنجه‌گاه‌ها و زندان‌ها، مردم را شکنجه کنید، از آنان بیگاری بکشید و کارهایتان را هرچه سریع‌تر پیش ببرید؛ اما باید توجه داشته باشید که این مورد سبب می‌شود تا مردم از شما بترسند و یا دلخور شوند و قلمروی شما را ترک نمایند. اگر مردم قلمروی شما را ترک کنند، شما تنها می‌مانید و دیگر سپاهی قدرتمند نخواهید داشت؛ پس در نتیجه شکست خواهید خورد. پس بهتر است عدالت را رعایت کنید و توازن را برقرار نمایید تا هم کارهایتان و دستور هایی که می‌دهید به‌خوبی انجام شود و هم مردم از شما راضی بوده و در بین آن‌ها محبوب باشید.

مهم‌ترین بخشی که در بازی Stronghold Warlords وجود دارد، بخش مبارزات و جزئیات آن است که دستخوش تغییراتی شده است. معمولاً در این بازی، شما در حال محافظت از قلعه‌ی خود بوده و یا در حال حمله به قلعه‌های دشمنان خود هستید. اما دیگر حمله کردن و نفوذ به قلمروی دشمنان همانند گذشته آسان نیست. شما برای نفوذ به قلعه‌ی دشمنان و نابودی پادشاهان، نیاز به نقشه‌ای بی‌عیب و نقص دارید که بستگی به تبحر شما نیز دارد. یک نقشه‌ی درست و بی‌عیب، مسیر فتح و پیروزی شما را تضمین کرده و به‌راحتی می‌توانید دشمنان را یکی پس از دیگری شکست بدهید.

اما یک ویژگی جدید که در بازی Stronghold Warlords پدید آمده این است که شما برای آغاز یک نبرد می‌توانید فرماندهانی را استخدام کنید که کنترل جنگ را بر عهده گرفته و با استفاده از هوش مصنوعی، حمله را آغاز و مدیریت کنند تا شما به کارهای مهم‌تری در قلمرو خود بپردازید. یکی از تغییرات چشمگیری که در بازی Stronghold Warlords به وجود آمده، ارتقای سطح گرافیک این بازی نسبت به نسخه‌های گذشته می‌باشد که به‌وضوح می‌توان دید که گرافیک بازی و طراحی محیط و شخصیت‌ها، بسیار بهبود یافته است.

در بخش تک‌ نفره‌ی این بازی، شما می‌توانید ۶ قسمت مختلف را انتخاب کرده که شامل ۳۱ مرحله می‌شود و هرکدام از این قسمت‌ها، شما را در مقطع زمانی متفاوتی قرار می‌دهد که این موضوع سبب جذابیت هر چه بیشتر این بازی می‌شود.

امتیازات بازی:

خوشبختانه بازی Stronghold Warlords توانسته تا جوایز بسیاری را دریافت کرده و از چندین نقد به عمل آمده، امتیازات خوبی را از منتقدین مطرح دریافت نماید. بازی Stronghold Warlords توانست از سایت Metacritic امتیاز ۶۹ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۶۷ از ۱۰۰ را دریافت نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Stronghold Warlords :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 3330 یا AMD FX 4100
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 680 یا AMD Radeon HD 7970
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Stronghold Warlords :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 3770 یا AMD Ryzen 5 1600
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۷۰ یا AMD Radeon R9 290
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : استراتژیک ، اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها