گیمینگ گست دانلود بازی Teomim Island برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Teomim Island برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Teomim Island یک بازی در سبک اکشن بوده که به‌تازگی توسط استودیوی Jakov Jakov تولید و در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۰ (۲۶ اسفند ۱۳۹۸) توسط همین استودیو، منتشر شده است.

داستان بازی:

داستان بازی Teomim Island از آنجایی آغاز می‌شود که شما در یک جزیره‌ی دور افتاده و خطرناک گیر افتاده‌اید و تاکنون اطلاعی از آن نداشته‌اید. پس از جستجو هایی در اطراف این جزیره، متوجه حضور موجودات عجیب و غریبی می‌شوید که قصد نابود کردن شما را دارند. شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید تا از دست این موجودات خطرناک فرار کنید.

در طول بازی، با جستجو در مکان‌های مختلف، می‌توانید سلاح‌های سرد و گرم مختلفی را برای مبارزه با این موجودات عجیب و غریب پیدا کنید که این سلاح‌ها در شکست دادن آنان به شما کمک می‌کند. تنها کاری که شما باید در این بازی انجام بدهید این است که با این موجودات مبارزه کنید، راهی برای خروج از این جزیره‌ی مرموز پیدا کرده و برای بقا بجنگید. همه‌چیز بستگی به مهارت‌های شما دارد؛ اگر ماهر و زیرک باشید، می‌توانید از پس این موجودات عجیب و غریب برآمده و آنان را شکست داده و خودتان را نجات بدهید.

اما اگر لحظه‌ای دچار ترس بشوید و دست و پایتان را گم کنید، شاید دیگر زنده نباشید. محیط های مختلفی در بازی طراحی شده‌اند که می‌توان مکان خوبی برای پنهان شدن و یا پیدا کردن غذا و سلاح باشند. هر مکانی که در آن قدم می‌گذارید را به‌خوبی بگردید؛ زیرا در این بازی لوازم بسیار کار آمدی طراحی شده که با کمی جستجو می‌توانید آن‌ها را پیدا کرده و برای بقا از این وسیله‌ها استفاده نمایید.

گرافیک بازی به‌خوبی طراحی شده و تاریکی شب، حس ترس عجیبی را به بازی اضافه می‌کند. طراحی جنگل و محیط بازی نیز به نحو احسن طراحی گردیده و این بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Teomim Island :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core 2 Duo E8400 یا AMD Phenom II X2 550
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 460 یا AMD Radeon HD 6670
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Teomim Island :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 3570 یا AMD FX 8350
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۶۰ یا AMD Radeon R9 270x
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 481 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها