گیمینگ گست دانلود بازی The Falconeer برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی The Falconeer برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی The Falconeer، یک بازی در سبک جهان باز و نقش‌آفرینی می‌باشد که توسط استودیوی Tomas Sala تولید و کمپانی Wired Production آن را در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۰ آبان)، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی نیز عرضه کرده است.

داستان بازی:

داستان بازی از آنجایی آغاز می‌شود که شما در یک جهان خیالی به نام Great Ursee حضور دارید. جایی که پر از فناوری‌های بروز و قدرتمند می‌باشد که به پنج ایالت مستقل با حاکمانی ظالم تقسیم‌شده که هر کدام از این حاکمان باهم میانه خوبی ندارند. در این میان، یک امپراتوری بزرگ به نام Mancers وجود دارد که به دلیل نفوذ و خشونت زیادش توانسته تا بر دیگر ایالت‌ها و قدرت‌های کوچک منطقه، غلبه کند. تمامی ایالت‌های کوچک قصد دارند تا به این حکومت ضربه بزنند و حاکم آن را از بین ببرند.

در بازی The Falconeer، شما کنترل یک شاهین را در اختیار دارید که باید در محیط‌های مختلف، با پرندگان دیگر و دشمنان خود، به نبرد بپردازید. به اختیار خودتان می‌توانید هر کدام از این مناطق را برای آغاز نبرد خود انتخاب کنید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که با انتخاب هر منطقه، تجربه‌ای متفاوت از مبارزه را در این بازی، تجربه خواهید کرد و هرگز شاهد مراحل تکراری نمی‌شوید.

در این بازی محیط‌های بسیار متنوعی برای مراحل بازی طراحی شده که شامل جنگل و دریا می‌باشد. محیط‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسیار جذاب و سرگرم‌کننده باشند و شما می‌توانید ساعت‌ها سرگرم انجام مراحل این بازی شوید. سیستم مبارزات در بازی به این شکل است که شما سوار یک شاهین می‌شوید و با استفاده از سلاح‌های مختلف، دشمنان خود را از بین خواهید برد. یک سیستم جالبی که در بازی وجود دارد این است که شما می‌توانید سلاح‌های خود را در بازی ارتقا داده تا بتوانید در مقابل دشمنان قوی شکست نخورید.

هرچه مراحل بیشتری را طی کنید، دشمنان شما نیز قوی‌تر و قدرتمند تر می‌شوند؛ پس شما باید امکانات و سلاح‌های خود را ارتقا بدهید و قوی‌تر از دشمنانتان شوید.

امتیازات بازی:

بازی The Falconeer با نوآوری‌های قابل تحسینی وارد دنیای بازی‌ها شده و ایده‌های جالبی که در بازی به کار برده، موجب جذب مخاطبین خوبی شده است. همچنین این بازی توانسته تا نمرات امیدوار کننده‌ای را از منتقدین دریافت کند. این بازی توانست در سایت Metacritic امتیاز ۶۷ از ۱۰۰و در سایت PC Gamer امتیاز ۷۸ از ۱۰۰ را کسب کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Falconeer :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3-3220 یا AMD FX 2600
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۶۶۰ یا AMD Radeon HD 6770
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی The Falconeer :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-3570 یا AMD Ryzen 5 2600
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۶۰ یا AMD RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 216 views بار دسته بندی : اکشن ، جهان باز ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها