گیمینگ گست دانلود بازی The Medium برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی The Medium برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی The Medium آخرین ساخته استودیو Bloober Team می‌باشد که تاریخ عرضه این بازی بارها به دلیل مسائل گوناگون با تأخیرهایی روبه‌رو شد؛ اما بازی The Medium سرانجام در تاریخ ۲۸ ژانویه (۹ بهمن) به‌صورت انحصاری برای پی‌سی و کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت عرضه شد.

The Medium جنگجو جدید مایکروسافت:

شرکت مایکروسافت جنگ کنسول‌های نسل هشتمی را به دلیل کمبود بازی‌های انحصاری به شرکت سونی باخت. سونی توانست با عرضه بازی‌هایی مانند God of War ،Spider Man و The Last of Us 2، گوی رقابت را از مایکروسافت برباید. اما به نظر می‌رسد که این کمپانی با توپی پر، به میدان جنگ کنسول‌های نسل نهمی آمده است و با تمام قدرت سعی دارد که بازی‌های انحصاری باکیفیتی را تولید کند.

The Medium اولین بازی انحصاری می‌باشد که برای کنسول‌های Xbox Series S و Xbox Series X عرضه شده است. این بازی نیز مانند دیگر بازی‌های انحصاری مایکروسافت از همان روز اول در دسترس مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز قرار گرفت.

داستان بازی:

The Medium یک بازی سوم شخص در سبک ترسناک و روان‌شناختی است که شامل یک گیم‌پلی ابتکاری با سبک هنری منحصر به فردی می‌باشد که شما در این بازی، یک زندگی در دو دنیای مختلف را تجربه خواهید کرد. کاراکتر شما پس از دیدن قتل یک کودک، از لحاظ روحی و جسمی به هم می‌ریزد و به برای یافتن پاسخ سؤالاتی که ذهنش به وجود آمده است به مهمانسرایی متروکه در خارج از شهر سفر می‌کند.

این مهمانسرا سال‌ها پیش، صحنۀ اتفاق یک حادثه باورنکردنی بوده است. کاراکتر شما به دلیل دسترسی به دو دنیای متفاوت، دید گسترده‌‌ای به مسائل گوناگون دارد. اما این دسترسی باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما خواهد شد و در بسیاری از مواقع شما مجبور خواهید بود که برای حفظ جان خود، با اشباح مبارزه کنید!

آهنگ‌سازی بازی:

در نگاه اول، شما فکر می‌کنید که بازی The Medium فقط یک بازی انحصاری با داستانی گیرا می‌باشد که در آینده، شانسی برای دریافت هیچ جایزه‌ای ندارد؛ اما اگر دقیق‌تر به لیست دست‌اندرکاران این بازی نگاه کنید، نامی را می‌بینید که به شما می‌گوید The Medium یک بازی معمولی نیست!

Akira Yamaoka آهنگساز بازی معروف Silent Hill، آهنگسازی این پروژه را نیز بر عهده داشته است تا مثل بازی Silent Hill با موسیقی مجعزه‌آسای خود، حس ترس را به اعماق وجود شما ببرد.

امتیازات بازی:

بازی The Medium یکی از بهترین بازی‌های انحصاری تاریخ مایکروسافت می‌باشد و این موضوع را می‌توان از امتیازات بازی فهمید. بازی The Medium توانست در سایت Metacritic امتیاز ۷۵ از ۱۰۰، در سایت Game Spot امتیاز ۹ از ۱۰، در سایت IGN ۸ از ۱۰ و در سایت PC Gamer ۹۲ از ۱۰۰ را کسب کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Medium :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-6600 یا AMD Ryzen 5 2500X
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۶۵۰ یا AMD Radeon R9 390X
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی The Medium :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-9600 یا AMD Ryzen 7 3700X یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1660 Super یا AMD Radeon RX 5600XT
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : اکشن ، ترسناک ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها