گیمینگ گست دانلود بازی The Sims 4 برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Sims 4 در خدمت شما خواهیم بود.بازی Sims 4 چهارمین نسخه از سری بازی‌های Sims می‌باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو Maxis ساخته شد و کمپانی Electronic Arts آن را به‌صورت رسمی عرضه کرد. این بازی برای PC، Xbox One، PlayStation 4 و Mac OS منتشر شده است.

بهبود‌های Sims 4 نسبت به نسخه قبلی:

Sims 4 نسبت به نسخه قبلی این بازی که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده بود تغییرات زیادی کرده است. که مهم‌ترین این تغییرات افزایش خارق‌العاده سطح گرافیک دنیای بازی می‌باشد. اضافه شدن شهر جدید، شخصیت‌های جدید، حیوانات خانگی، آب‌و‌هوای گوناگون و بخش اشتراک‌گذاری از دیگر تغییرات این نسخه نسبت به بازی Sims 3 می‌باشد. همچنین این بازی توانست به واسطه تغییرات زیاد و افزایش چشمگیر گرافیک بصری، طرفداران زیادی را به خودش جذب کند.

داستان بازی:

Sims 4 نیز همانند نسخه‌های قبلی این سری یک بازی شبیه‌ساز می‌باشد. شما در داستان این بازی می‌توانید بعدی دیگر از زندگی روز‌مره را تجربه کنید. اما این تجربه به‌صورت کاملاً مجازی و در قالب یک بازی رایانه‌ای می‌باشد. شما در Sims 4 برای داشتن یک زندگی خوب همه کار می‌توانید بکنید از کار کردن برای امرار معاش گرفته تا گذراندن اوقات فراقت خود با دوستان یا حیوانات خانگی همگی کار‌هایی هستند که شما می‌توانید در این بازی انجام دهید. در Sims 4 نسبت به نسخه قبلی شما با چالش‌های بیشتر و سخت‌تری روبه‌رو می‌شوید که همین موضوع باعث شده تا این بازی شبیه‌ساز به زندگی روز‌مره شباهت بیشتری پیدا کند.

‌جوایز:

این بازی از زمان عرضه در سال ۲۰۱۴ نتوانسته جوایز زیادی را به دست بیاورد اما این موضوع باعث نشد که طرفداران این بازی از Sims 4 ناامید بشوند. این بازی در سال ۲۰۱۵ نامزد جایزه Guild of Music Supervisors و در همان سال برنده جایزه NAVGTR شد.

امتیازات:

بازی Sims 4 توانسته از وب‌سایت‌ Metacritic نمره ۷۰ از ۱۰۰، از وب‌سایت GameSpot نمره ۶ از ۱۰ و از سایت IGN نمره ۷ از ۱۰ را کسب کند. ممکن است این نمرات در نگاه اول از نظر شما نمرات پایینی باشد اما اگر نگاهی کوتاه به بازی‌های مشابه بیندازید متوجه خواهید شد که Sims 4 در سبک خودش بهترین بازی عرضه‌شده می‌باشد. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Sims 4 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ ۲ Duo E6600 یا AMD® Phenom™ X3 8750
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک:  Nvidia® GeForce™ GT 630 یا AMD® Radeon™ HD 5450
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی The Sims 4 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i5-3570 یا AMD® FX 4350 یا بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia® GeForce™ GTX 650 یا AMD® Radeon™ HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 328 views بار دسته بندی : استراتژیک ، جهان باز ، دانلود بازی ، شبیه ساز تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها