گیمینگ گست دانلود بازی The Sinking City برای کامپیوتر - گیمینگ گست

در صنعت بازی‌های ویدئویی شاهد انتشار عناوین مختلف در سبک‌های گوناگون برای اقشار متنوع هستیم. اما یکی از سبک‌های دشوار و پر چالش، بی‌شک سبک معمایی و ماجراجویی است که در بازی چون THE SINKING CITY می‌توان شاهد آن بود و حسابی هم سرگرم شد. شاید هنگامی‌که به عناوین معمایی با چاشنی کارآگاهی یا جنایی اشاره‌کنیم، تعداد خاصی وجود ندارد تا به آن بپردازیم و برجسته‌ترین آن‌ها سری شرلوک هولمز است.

بازی THE SINKING CITY با الهام از چنین عناوین و داستان‌هایی ساخته‌شده که شما را در نقش یک کارآگاه قرار می‌دهد. البته توصیه می‌شود اگر به عناوینی در این دست علاقه دارید به تجربه THE SINKING CITY بپردازید که دست کمی از بازی‌های مورد بحث ندارد.

داستان از این قرار است که در شهری به نام Oakmont، اتفاق عجیبی افتاده و سیلی آن را از سایر مناطق ایالات‌متحده جدا کرد. از این رو کارآگاهی به نام Charles Reed، برای یافتن حقیقت و سرمنشأ این بلا، دست به کار شده تا جویا علت شود. البته باید بیان کنیم این فرد چندان هم خوش‌شانس نیست زیرا در داستانی پر چالش قرار داشته که نجات او چندان امر ساده و آسانی نیست. بنابراین باید از قدرت تفکر خود در این بازی کمک گیرید.

در تمام خیابان شهر حس ترس را می‌توان کسب کرد و هیچ جا آرامشی نیست. داستان بازی می‌تواند به زیر دریا کشیده شود که بهتر است به این بخش نروید. تنش سیاسی هم تأثیری روی THE SINKING CITY  داشته و شما تنها باید به حل معما و چالش‌های درون بازی بپردازید.

با ورود به هر مرحله ابتدا باید به کسب مدرک پرداخته و جستجویی کنید و سپس به نتیجه برسید. نکته جالب اینجاست که ممکن بوده در این میان بی‌گناهی به زندان رفته و فردی خلاف‌کار آزاد شود، بنابراین باید مهارت خود را نشان دهید تا بتوانید به‌خوبی مراحل را سپری کنید. همچنین توانایی‌های  فرازمینی هم وجود دارد و با کمک آن‌ها امر بازجویی می‌تواند ساده‌تر باشد. در حالت کارآگاه قابلیت‌هایی دارید که هیچ فردی ندارد.

بازی The Sinking City دنیای خاصی دارد که تیره به نظر رسیده و شمارا در برابر معماهایی جنایی می‌گذارد که با جستجو و کسب مدارک باید به حل آن‌ها بپردازید. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به چنین سبک بازی هستید، The Sinking City می‌تواند نظر شما را جلب کند. در زمینهٔ گرافیکی هم مطلوب بوده و شاید فوق‌العاده نباشد، اما در نوع خود رضایت‌بخش به نظر می‌رسد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Sinking City :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-4590
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۶۶۰
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی The Sinking City :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-6700 یا AMD Ryzen 5 3600 یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها