گیمینگ گست دانلود بازی Titanfall 2 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی Titanfall 2 عنوانی است در سبک اکشن، شوتر و علمی-تخیلی که استودیو Respawn Entertainment  آن را ساخته و Electronic Arts در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ این عنوان را برای پلتفرم‌های ویندوز و کنسول‌های نسل هشتم روانه بازار کرد. برای دانلود بازی Titanfall 2 برای کامپیوتر در ادامهٔ مطلب با گیم‌تودانلود همراه باشید.

بازی Titanfall 2 درواقع در ادامهٔ نسخهٔ اول ساخته‌شده و تمامی جوانب گیم‌پلی نسخه اول با اندک تغییرات مثبت در نسخهٔ دوم قرار دارند. داستان بازی کاراکتری بانام جک کوپر (Jack Cooper) را دنبال می‌کند که پس از ورود به سیاره تایفون و مرگ فرمانده خود، باید کنترل یکی از تایتان های بزرگ را بر عهده بگیرد و نبردها را مدیریت کند. گیم‌پلی بازی با دوربین اول‌شخص در جریان است و شما قادرید علاوه بر کنترل پایلوت‌ها و تایتان ها آن‌ها ارتقا نیز بدهید.

قابلیت‌های پارکور، دابل جامپ، زیپ لاینینگ و دویدن روی دیوارها قدرت‌های خاصی هستند که می‌توانید در طول روند بازی آن‌ها را ارتقا بدهید. در بازی ۴ تایتان بانام‌های «نورث‌استار»، تایتانی که قابلیت پرواز کردن را در اختیار داشته و اسلحه‌اش یک اسنایپر است، «لجیون» که در مواقع دفاعی می‌توانید از آن استفاده کنید و «لجیون» گه در مبارزات بسیار ماهر بوده و با استیل سامورایی خود بهترین گزینه برای مبارزات است و می‌تواند گیم‌پلی بازی را بسیار جذاب کند.

عنوان Titanfall 2 درزمینهٔ فنی و گرافیک بسیار خوب عمل کرده است و طراحی‌های بصری و محیط‌ها و یک دنیای مدرن در بازی با نهایت دقت انجام‌شده است و کمبودی در این زمینه برای بازی وجود ندارد. بازی در فریم ریت ۶۰ قفل است و این یعنی در کنسول‌های نسل هشتم و پلتفرم PC مشکلی در اجرای بازی وجود ندارد.

Titanfall 2 در امنیه موسیقی و صداگذاری ترکیب بسیار خوبی از موسیقی الکترونیک و صنعتی را تشکیل داده است و تمامی صحنه‌ها و نبردها به‌جا و دقیق صداگذاری شده است. دوبلهٔ شخصیت‌های بازی نیز به‌خوبی حس یک عنوان و یک جهان مدرن را به بازیکن القا می‌کند. Titanfall 2 یک ارتقای خوب در ادامهٔ نسخه اول است و می‌توان آن را در ردهٔ بهترین‌های این سبک قرارداد. برای دانلود این بازی در ادامه با گیم‌تودانلود همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Titanfall 2:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3-3600t یا AMD FX-4100 at 3.6 Ghz یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce GTX 660 یا AMD Radeon HD 7850 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Titanfall 2:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-6600 یا AMD FX-8350 at 4.0 Ghz یا بهتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 283 views بار دسته بندی : اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها