گیمینگ گست دانلود بازی Tom Clancy’s Ghost Recon:Wildlands برای کامپیوتر - گیمینگ گست

امروز و در این مطلب با دانلود Tom Clancy’s Ghost Recon:Wildlands برای کامپیوتر همراه شما هستیم.بازی Tom Clancy’s Ghost Recon:Wildlands دومین قسمت از سری Tom Clancy’s Ghost Recon می‌باشد، که در ژانر اکشن، شوتر و دنیای جهان باز توسط کمپانی نام آشنا Ubisoft طراحی شد و خود این کمپانی در تاریخ ۷ مارچ ۲۰۱۷ آن را برای پلی ایستیشن ۴، ایکس باکس وان و ویندوز منتشر کرد.

بازی Tom Clancy’s Ghost Recon:Wildlands جایگاه پرفروش‌ترین بازی ماه مارچ را با وجود عناوینی همچون Horizon Ziro Down و Legend Of Zelda از آن خود کند و توانست به یکی از پرفروش‌ترین بازی های سال ۲۰۱۷ تبدیل شود. این عنوان پرفروش ترین سری فرانچایز تام کلنسی شرکت یوبیسافت می‌باشد که بیش از ۱۵ میلیون بازیکن آن را از زمان عرضه در ۷ مارچ ۲۰۱۷ تا به امروز تجربه کرده‌‌اند.

شما می‌توانید این بازی را به صورت تک نفره یا Co-Up چهار نفره همراه با دوستان خود تجربه کنید، که برای بخش Co-up باید این بازی را از استیم خریداری کنید.

داستان این بازی در سال‌های آینده رخ می‌دهد. جایی که بولیوی به بهشت کارتل های مواد مخدر تبدیل شده و قصد دارند که امپراطوری خود را گسترش دهند. حالا شما در قالب یک گروه نظامی آمریکایی به نام Ghost وظیفه دارید که این کارتل‌ها را متوقف کنید و آنها را نابود کنید.

با توجه به این که Tom Clancy’s Ghost Recon:Wildlands اولین بازی شوتر نظامی است که در محیط بسیار وسیع و باز رخ می‌دهد، می‌تواند تجربه خاصی برای شما باشد.در ادامه امکان دانلود Tom Clancy’s Ghost Recon:Wildlands برای کامپیوتر را دارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 254 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، دانلود ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها