گیمینگ گست دانلود بازی Transport Fever 2 برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Transport Fever 2 برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Transport Fever 2 یک بازی در سبک استراتژیک بوده که توسط استودیوی Urban Games تولید و در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۹ توسط کمپانی Good Shepherd Entertainment منتشر شده است.

مدیریت حمل‌ و نقل یک شهر را به دست بگیرید:

بازی Transport Fever 2، از آن دسته بازی‌هایی است که اگر حس می‌کنید مدیر خوبی هستید، لازم است تا حتماً این بازی را تجربه کنید و نحوه مدیریت خودتان را محک بزنید. در بازی Transport Fever 2 شما وظیفه ‌دارید تا سیستم حمل و نقل منحصر به فرد خودتان را برای شهری که در اختیار دارید، احداث کرده و رضایت مردم را از رفت و آمدی آسان و مطمئن، جلب نمایید.

همه‌چیز به مدیریت شما بستگی داشته و این هوش و ذکاوت شماست که نقش مهمی را در این بازی، ایفا می‌کند. دقت در این بازی حرف اول را میزند؛ زیرا اگر اشتباهی در انتخاب‌هایتان داشته باشید، هرج و مرج کل شهر را فرا می‌گیرد.

روند بازی:

آستین هایتان را بالا بزنید و برای مدیریت سیستم حمل و نقل شهرتان، آماده باشید. در بازی Transport Fever 2، بسته به نیاز افراد شهرتان، باید سیستم‌های حمل و نقل مناسبی را احداث نمایید. برای مثال می‌توانید ایستگاه  قطار بنا کرده تا مردم به‌سادگی بتوانند از مبدأ به مقصد مورد نظرشان بروند. البته باید هزینه‌ها را نیز در نظر بگیرید و آن چیزی که مناسب‌تر است را برگزینید.

انتخاب با شماست؛ می‌توانید سطح شهر را پر از تاکسی‌های زرد رنگ و آماده برای حمل مسافرین درون‌شهری کنید و یا اتوبوس‌های بزرگ را برای حمل و نقل مسافرین آماده نمایید. همه‌چیز بستگی به انتخاب‌های درست شما دارد و شما باید با مدیریت هوشمندانه‌ی خود، یک سیستم حمل و نقل فوق‌العاده را برای شهری که در دست دارید، احداث کنید.

شاید ممکن باشد برای حمل و نقل، از هواپیما های مسافربری استفاده کرده و یا از کشتی‌های بزرگ در سطح دریا و دریاچه‌ها استفاده کنید. همه‌چیز برای شما در این بازی محیاست و شما می‌توانید هرکدام از این وسایل نقلیه را برای حمل و نقل شهروندان تان انتخاب کنید. قلمرو خودتان را گسترش بدهید و حمل و نقل ترانزیتی را برای صادرات و واردات کالا به منطقه‌ی خود احداث نمایید. اگر در این بازی خوب عمل کنید، مردم از شما راضی بوده و آوازه‌ی سیستم حمل و نقل شهر شما به گوش کل جهان می‌رسد.

اما اگر اشتباه کنید و مردم از شما ناراضی باشند، هرج و مرج گسترده‌ای درون شهر رخ داده و دیگر نمی‌توان شهر را کنترل کرد؛ پس در انتخاب‌هایتان نهایت دقت را به خرج دهید.

امتیازات بازی:

بازی Transport Fever 2 توانست از نقدهای به عمل آمده توسط منتقدین، نمرات بسیار خوبی را دریافت نموده و این موضوع نشان می‌دهد که ساختار این بازی و ژانر آن توانسته تا نظر منتقدین را به خود جلب نماید. بازی Transport Fever 2 توانست از سایت Metacritic امتیاز ۷۶ از ۱۰۰ و از سایت PC Gamer امتیاز ۷۲ از ۱۰۰ را به دست آورد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Transport Fever 2 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2300 یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 560 یا AMD Radeon HD 7850
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Transport Fever 2 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 4770K یا AMD Ryzen 5 1600
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۶۰ یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : استراتژیک ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها