با دانلود بازی Watch Dogs Legion برای PC با سرعت بالا و ترافیک نیم بها از گیمینگ گست با تیمی از هکرهای حرفه‌ای به آینده لندن بروید. واچ داگز لژیون منتشر شد تا بازیکنان سبک عناوین جهان باز با ترکیبی از مخفی کاری، به تجربه عنوانی بپردازند که می‌تواند هیجان را در وجودشان سرشار سازد. در واقع هرگاه سخن از یک بازی مربوط به سری Watch Dogs می‌شود، ما را به یاد ایدن پیرس، شخصیت نسخه اول این سری می‌اندازد. سری بازی‌های Watch Dogs همیشه با سبک گیم پلی اکشن/جهان باز، توانسته‌اند نظر بازیکنان را به خوبی جلب کنند، حال وقت آن رسیده تا شرکت یوبیسافت پس از مدتی یک نسخه منحصربفرد از این آی پی را منتشر کند که به عنوان Watch Dogs Legion شناخته می‌شود.

در Watch Dogs Legion برای PC خبری از شخصیت اصلی نیست

این عنوان سومین نسخه از سری بازی‌های Watch Dogs است و داستان آن در آینده لندن رخ خواهد داد. در نسخه جدید که شاید برخلاف نسخه‌های قبلی شماره‌گذاری ندارد، دیگر خبری از هیچ شخصیت اصلی خاصی نیست، این یعنی شما می‌تواند در نقش اشخاص مختلف به سپری کردن مراحل بازی Watch Dogs Legion بپردازید. شاید در ابتدا گیم پلی این موضوع چندان برای شما خوشایند نباشد، اما با گذر از چند ماموریت به آن عادت خواهید کرد و حتی برایتان لذت‌بخش خواهد شد.  هر یک از این شخصیت‌ها در این بازی دیالوگ خاص خود را داشته و هر کدام از آن‌ها ممکن است در روند بازی کشته شوند. شخصیت‌های این بازی هر یک داستان مجزایی داشته و از ویژگی‌ها خاصی برخوردارند. همچنین تمامی کارکترها تحت یک سیستم هوش مصنوعی به نام باگلی با یکدیگر ارتباط دارند.

درباره سبک این عنوان باید بیان داشت که بازیکنان با یک عنوان اکشن-ماجراجویی رو به رو هستند. بازی Watch Dogs Legion همچنین یک حالت گیم پلی گروهی چهارنفره دارد که بازیکنان در آن این توانایی را دارند تا با دوستان خود مراحل را سپری کنند. داستان درباره گروهی از هکرها است که به عنوان DedSec شناخته می‌شوند و باید به مقابله با رژیم مقتدر بریتانیا بپردازند. رژیم مورد اشاره شهر را با سیستم ctOS کنترل می‌کنند، بنابراین کل شهر تحت نظر قرار دارد.

یوبیسافت در ساخت Watch Dogs Legion از چندین استودیو بهره گرفته است

یوبیسافت در ساخت این بازی از استودیوهای مختلفی همچون یوبیسافت تورنتو و چند استودیو دیگر کمک گرفته تا بتواند اثر کامل و کم نقصی را به بازیکنان و طرفداران همیشگی ارائه دهد. Watch Dogs Legion به عنوان نسخه سوم دارای داستان غنی و کاملی است، بنابراین با سپری کردن ماموریت‌ها نه تنها سرگرم خواهید شد، بلکه لذت کافی را نیز خواهید برد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر از این بازی هستید به صفحه رسمی Watch Dogs Legion در سایت یوبیسافت سر بزنید.

 

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Watch Dogs Legion :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i5 4460 یا AMD Ryzen 5 1400 یا بالاتر
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 یا AMD Radeon RX 470
  • حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۴۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Watch Dogs Legion :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i7 4790K یا AMD Ryzen 5 1600 بالاتر
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580
  • حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۴۵ گیگابایت

 

هرچند که ماهیت تمامی بازی‌های ویدئویی سرگرم کردن است، اما واچ داگز لژیون یک سرگرمی مملو از هیجان و لذت را برای مخاطب خود فراهم خواهد آورد، از این رو باید آن را یکی از بازی‌های جذاب شرکت فرانسوی Ubisoft به حساب آورد. با تمام این اوصاف نسخه جدید سری Watch Dogs خواهد توانست با گیم پلی مخفی کاری و اکشن خود، نظر اغلب بازیکنان را جلب کند. در ادامه امکان دانلود نسخه کامپیوتر بازی Watch Dogs Legion برای PC از سایت گیمینگ گست وجود دارد: