گیمینگ گست دانلود بازی Wolfenstein Youngblood برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی Wolfenstein Youngblood اثری با سبک شوتر اول‌شخص و اکشن از استودیو MachineGames می‌باشد که توسط شرکت Bethesda Softworks برای پلتفرم‌های PS4، PC و Xbox One منتشرشده است. داستان بازی، روایتگر اتفاقات ۱۹ سال قبل از نسخه قبلی بازی رخ می‌دهد و بازی با استفاده از موتور id Tech 6 ساخته‌شده است و می‌توان گرافیک بازی را فوق‌العاده دانست. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Wolfenstein Youngblood برای کامپیوتر همراه باشید.

داستان بازی، روایتگر اتفاقات ۱۹ سال قبل از نسخه قبلی بازی رخ می‌دهد و در پاریس جایی که پس از پیروزی نازی‌ها در جنگ جهانی دوم اکنون کنترل می‌شود روایت می‌شود. بازیکن، نقش دو خواهر دوقلوی ترور بیلی که جس و سوف نام دارند را بازی می‌کنند که در تلاش برای آزادسازی آن هستند، البته انگیزه اصلی این دو شخصیت که یکی تحت تعلیمات پدر قرار دارد و دیگری تحت آموزش مادر، پیدا کردن پدرشان است درجایی خاص در شهر پاریس نگه‌داری می‌شود.

هوش مصنوعی، آن‌قدر خوب طراحی‌شده است که گاهی سطح بازی پلیر، شمارا شگفت‌زده می‌کند. باوجوداینکه تعداد سلاح‌های بازی از تعداد انگشتان دو دست بالاتر نمی‌رود، اما این مورد در بازی به‌چشم نخواهد آمد؛ چراکه هر اسلحه‌ای، حتی آن کلت ساده اولیه هم، به شکلی طراحی‌شده که کشتن دشمنان با آن لذت عجیب‌وغریبی دارد. گان‌پلی بازی در یک‌کلام فوق‌العاده است و خواهران بلازکوویچ درزمینهٔ به راه انداختن یک حمام خون کاملاً روی پدر و مادرشان را سفید می‌کنند.

بازی Wolfenstein Youngblood با استفاده از موتور id Tech 6 ساخته‌شده است و می‌توان گرافیک بازی را فوق‌العاده دانست. موتوری که از هیچ‌یک از جزئیات بازی دریغ نکرده و جز به‌جز یک بازی شوتر اول‌شخص را که به آن نیاز دارد، به تصویر کشیده است. از طراحی بی‌نقص محیط‌های بازی لذت خواهید برد و برای جزییات استفاده‌شده در آن‌ها سازندگان را تحسین خواهید کرد. همین مورد در رابطه با طراحی دشمنان بازی، سلاح‌های آن و حتی افکت‌های استفاده‌شده برای مواردی مثل انفجارها هم صدق می‌کند.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Wolfenstein Youngblood:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™i5-3570 یا AMD FX-8350 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™۷۷۰ یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Wolfenstein Youngblood:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™i7-4770 یا AMD FX-9370 یا بهتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™۱۰۶۰ یا AMD Radeon™ RTX2060 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۴۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 287 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها