گیمینگ گست دانلود بازی WRC 9 برای PC - گیمینگ گست

 بیشتر عناوین سری WRC از شبیه‌سازهای رانندگی هستند تا بازیکنان را در قالب یک راننده مسابقه‌ای قرار دهند. در این بین جدیدترین نسخه فرانچایز WRC با نام WRC 9 منتشر شد. نسخه جدید ویژگی‌های جدیدی را در برگرفته تا بتواند رضایت بازیکنان نسخه‌های قبل را جلب کند.

درزمینهٔ گرافیک و گیم پلی ارتقا قابل‌توجهی به وجود آمده و استودیو Kylotonn به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی، سعی کرده بهترین ویژگی‌ها را برای نسخه نهم این سری به بازیکنان ارائه دهد. بنابراین گیم پلی مهیج از شبیه‌ساز مسابقات رالی را در WRC 9 می‌توان مشاهده کرد.

استودیو Kylotonn با استفاده از جدیدترین موتور گرافیکی که موجب به عمل آمدن وضوح گرافیکی فوق‌العاده می‌شود، WRC 9 را توسعه داده و می‌توان تجربه گیم پلی لذت‌بخش را در این عنوان جدید شبیه‌ساز رالی کسب کرد.

در  هر نسخه جدید سری WRC می‌توان شاهد ارتقاهای مختلفی بود و تنها نباید به گیم پلی و گرافیک اشاره کرد. آنچه بیش از همه در نسخه جدید موردتوجه است، گیم پلی واقع‌گرایانه‌ای بوده و بازیکنان تصور خواهند کرد که حقیقتاً یک راننده حرفه‌ای رالی هستند. استودیو Kylotonn برای رسیدن به سطح بالایی از واقع‌گرایی، به همکاری با رانندگان حرفه‌ای رالی پرداخته و از تجربیات آن‌ها بهره گرفت.

نام کامل این بازی WRC 9 FIA World Rally Championship است و همان‌طور از عنوان آن مشخص بوده، بازیکنان می‌توانند در پیست‌های رالی سراسر جهان حضور یافته و به تجربه رانندگی با جدیدترین خودروهای رالی روز دنیا بپردازند.

با WRC9، گیمرها در محیط‌های مختلفی به رانندگی‌ هیجان‌انگیز می‌پردازند و تفاوتی ندارد محیط جنگلی است یا صحرا. همچنین باید در جریان گیم پلی ۱۳ رقابت پر چالش را پشت سربگذارید تا به‌عنوان برنده مسابقات محسوب شوید.

بخش Career این عنوان یک قسمت پرآیتم است و بازیکنان می‌توانند در آن با استفاده از جدیدترین خودروهای رالی، با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند. البته این عنوان مسابقه‌ای را می‌توان به‌صورت چندنفره و تک نفره تجربه کرد.

استودیو کایلوتون در بخش کریر مود، الگوهای گیم پلی جذابی طراحی کرده که می‎تواند برای بازیکنان بخش پرهیجان و لذت‌بخش باشد. برای آنکه بتوانید عملکرد خوب در جریان مسابقات پیدا کنید، باید اتومبیل خود را آماده داشته باشید. بنابراین با سپری کردن مراحل آیتم به دست آورده و آن‌ها را برای ارتقا و نوسازی اتومبیل خود خرج کنید. هرچه خودرو مسابقه‌ای شما قوی و بهتر باشد، بی‌شک در مسابقات مختلف موفق‌تر خواهید بود.

یکی از مزیت‌های اصلی بازی‌های مسابقه‌ای و اتومبیلرانی، عدم وجود مراحل معمایی و پر چالش است، به شکلی که باید تنها در مسابقات خود را پیروز کرده تا به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای محسوب شوید، از این رو چالش خاصی در پیش رو شما قرار ندارد.

اگر علاقه‌مند به انجام عناوینی چون فیفا ۲۰ یا پراجکت کارز هستید، قطعاً WRC 9 می‌تواند تجربه گیم پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما رقم زند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی WRC 9 :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i3 2100 یا AMD FX 6350 یا بالاتر
  • حافظه رم: ۴ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 650 یا AMD Radeon HD 7770
  • حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی WRC 9 :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i5 6600 یا AMD Ryzen 5 1600 بالاتر
  • حافظه رم: ۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 590
  • حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها