گیمینگ گست دانلود بازی Wreckfest برای PC - گیمینگ گست

توسعه‌دهنده بازی Wreckfest در ابتدا آن را با نام Next Car Game به‌عنوان دسترسی اولیه ارائه داد اما مدتی بعد برای انتشار نسخه نهایی تصمیم گرفت عنوان کامل و بهتر Wreckfest Racing Heroes را انتخاب کند. در این بازی شبیه‌ساز اتومبیلرانی که سطح گرافیکی بالا آن حالت واقع‌گرایانه به گیم پلی بخشید، حالت‌های مختلفی گنجانده‌شده بخصوص در بخش مولتی پلیر که باید به Racing ،Demolition Derby ،Deathmatch و Team Deathmatch اشاره کرد.

بخش‌های مختلفی را در بازی Wreckfest Racing Heroes می‌توان تجربه کرد و این خود مزیت بزرگ برای اثر استودیو Bugbear است و در آن باید به حد مرگ مسابقه دهید تا به خط پایان برسید. بهتر است عنوان این بازی را مسابقات جنون‌آمیز گذاشت، زیرا رقبا هیچ رحمی نداشته و نمی‌گذارند شما به خط پایان برسید.

از این رو باید مهارت خود را به کار گیرید تا بتوانید از آن‌ها پیشی گرفته و موفق شوید. این عنوان یک بازی در سبک شبیه‌ساز مسابقه‌ای بوده که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. در این بازی شاهد گیم پلی شبیه به عناوین FlatOut، Destruction Derby و Street Rod هم خواهید بود. توسعه Wreckfest Racing Heroes با فرازونشیب‌های بسیاری رو به رو بود. به شکلی که ابتدا سال ۲۰۱۲ روند تولید با یک نام دیگر آغاز شد و سپس تیم توسعه تصمیم به تغییر نام گرفت.

با تمام کش‌وقوس‌ها، سرانجام سال ۲۰۱۸ استودیو Bugbear توانست آن را در استیم برای رایانه شخصی منتشر کند. یکی از نقاط قوت در بازی مورد اشاره، گرافیک واقع‌گرایانه و فیزیک بصری آن است که در هنگام برخورد اتومبیل‌ها با موانع یا دیگر ماشین‌ها، شاهد تخریب و آسیب طبیعی خواهید بود. همین ویژگی موجب شهرت و محبوبیت بازی Wreckfest Racing Heroes شد و موفقیت آن را به‌عنوان یک اثر مستقل به دنبال داشت.

ناگفته نماند حالت مولتی پلیر هم در این عنوان گنجانده‌شده و افراد می‌توانند در کنار دوستان به تجربه شبیه‌ساز مسابقه‌ای مورد اشاره پرداخته و لذت ببرند. شما باید پیروز میدان مسابقه Wreckfest Racing Heroes باشید، هرچند که صدمات بسیاری به اتومبیل شما وارد شود.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Wreckfest :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core 2 Duo E7500 یا AMD Athlon II X3 یا بالاتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۴۶۰ یا AMD Radeon™ HD 6850
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Wreckfest :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2100 یا AMD FX 4350 یا بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 یا AMD Radeon R9 380
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها