گیمینگ گست دانلود بازی Yakuza 3 Remastered برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Yakuza 3 Remastered برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Yakuza 3 Remastered سومین عنوان ساخته‌شده از مجموعه بازی پرطرفدار Yakuza می‌باشد که توسط استودیوی Ryu Ga Gotoku تولید و کمپانی مشهور SEGA آن را منتشر نموده است. این بازی در سال ۲۰۰۹ میلادی برای کنسول PS3 منتشر شده بود؛ اما به دلیل مشکلات متعددی که در ترجمه و بخش‌های دیگر بازی وجود داشت، موجب ناامیدی طرفداران این بازی شد.

اما پس از گذشت چندین سال و انتشار نسخه Yakuza 0 و استقبال فوق‌العاده از این نسخه، استودیوی سازنده بازی با بودجه‌ای بیشتر وارد صحنه شد و جانی دوباره به سری بازی Yakuza داد. سرانجام در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۹ بهمن)، بازی Yakuza 3 Remastered منتشر گردید.

Yakuza 3 Remastered، یک ریمستر ارزشمند:

همان‌طور که می‌دانید، در ابتدا این بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شده بود که متأسفانه مشکلات متعددی داشت که می‌توان اصلی‌ترین مشکل آن را ترجمه نادرست و پر از ایراد دیالوگ‌های بازی دانست. پس از  انتشار نسخه‌هایی همانند Yakuza 0 و کسب بازخورد های خوب از سمت گیمر ها، کمپانی سازنده بازی تصمیم گرفت تا بودجه بیشتری را برای بازی‌های خود اختصاص دهد تا بازی‌ها با کمترین اشکال ممکن تولید و در بین گیمر ها عرضه شود.

داستان بازی:

داستان بازی Yakuza 3 Remastered، بیانگر ادامه‌ی داستان نسخه دوم این عنوان می‌باشد. جایی که کازوما، شخصیت اصلی این بازی به همراه هاروکا دختر خوانده‌اش، برای وداع با کسانی که در نسخه‌های پیشین، نقش مهمی در انتخاب مسیر جدید زندگی وی داشته‌اند، بر سر مزار آن‌ها رفته‌اند. حال کازوما تصمیم دارد تا کاموروچو را ترک کند و به اوکیناوا برود تا در آنجا یک یتیم خانه‌ای را برای افراد بی سرپرست، بسازد.

اما این تمام داستان نیست و مشکلات از جایی شروع می‌شود که در اوکیناوا، یک گروه یاکوزایی که کنترل محل زندگی کازوما را در اختیار دارد، می‌خواهد تا زمینی را که کازوما برای احداث یتیم ‌خانه در نظر داشت را بفروشد و اینجاست که مشکل‌ها آغاز می‌شود. آن‌ها قصد دارند تا در آن مکان، یک مجموعه تفریحی و توریستی بزرگی را احداث کنند و این موضوع موجب می‌شود تا پای کازوما باز هم به مسائل خطرناکی باز شود.

نکته‌ای که باید در این بازی به آن اشاره کرد این است که سیستم مبارزات و درگیری‌ها در این بازی موجب شده تا جذابیت بازی بیشتر شود و شما را ساعت‌ها سرگرم داستانی جذاب و سکانس‌هایی هیجان‌انگیز کند.

امتیازات بازی:

بازی Yakuza 3 Remastered توانست تا در نسخه ریمستر شده امتیازات خوبی را دریافت کند و می‌توان گفت این عنوان، جزو یکی از عناوین استاندارد و خوش‌ساخت می‌باشد.  بازی Yakuza 3 Remastered توانست در سایت Metacritic امتیاز  ۷۷ از ۱۰۰ را کسب کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Yakuza 3 Remastered :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-3470 یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۵۶۰ یا AMD Radeon HD 6870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۶ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Yakuza 3 Remastered :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-3770 یا AMD FX 8350 یا بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 یا AMD Radeon HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۶ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 236 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها