گیمینگ گست دانلود بازی Yakuza 4 Remastered برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Yakuza 4 Remastered برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Yakuza 4 Remastered  چهارمین عنوان ساخته‌شده از مجموعه بازی پرطرفدار Yakuza می‌باشد که  توسط استودیوی Ryu Ga Gotoku تولید و کمپانی مشهور SEGA آن را منتشر نموده است.

این بازی همانند نسخه پیشین، ابتدا برای کنسول PS3 در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد. اما نسخه ریمستر شده این بازی پس از گذشت ۱۰ سال، سرانجام در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۹ بهمن)، با نام Yakuza 4 Remastered منتشر گردید.

Yakuza 4 Remastered، با شخصیت‌ جدیدی آغاز می‌شود:

برخلاف نسخه سوم که شما کنترل شخصیت کازوما را بر عهده داشتید، در نسخه چهارم کنترل ۴ شخصیت جدید را بر عهده دارید که نام یکی از آن‌ها آکیاما است. حال بهتر است تا کمی با خصوصیات اولین چهره جدید در این بازی آشنا شویم. آکیاما یک نزول‌خور است که در شهر کاموروچو زندگی می‌کند. او ارتباطی با گروه‌های یاکوزایی ندارد و یک فرد مستقل است که برای خودش کار می‌کند.

شخص دومی که در روند بازی کنترل او را به دست خواهیم داشت، تایگا است. تایگا یک قاتل به تمام معناست. شخصیت سوم این بازی ماسایوشی نام دارد. او یک پلیس جوان است که در این بازی کنترل او را به دست خواهیم داشت. و نفر چهارم کسی نیست جز کازوما که در این عنوان حضور دارد اما بازی با این شخصیت آغاز نمی‌شود.

داستان بازی:

همان‌طور که گفته شد، این بار کنترل شخصیت جدیدی را بر عهده خواهید داشت. آکیاما نزول‌خوری ساکن در شهر کاموروچو است که تفاوت بسیار زیادی با دیگر نزول‌خور های توکیو دارد. او بابت پولی که به دیگران می‌دهد، سودی دریافت نمی‌کند؛ اما دریافت پول از این شخص به همین آسانی‌ها هم نیست!

هرکسی که بخواهد از آکیاما پولی دریافت کند، باید ابتدا از آزمونی که او برای افراد متقاضی ترتیب می‌دهد، سربلند بیرون بیاید. او به پول و بازگشت پولی که به دیگران قرض می‌دهد، اهمیتی نمی‌دهد؛ زیرا شخصیت افرادی که به آکیاما جهت دریافت پول مراجعه می‌کنند خیلی مهم‌تر است.

آکیاما بر روی افراد و نقشی که قرار است در شهر کاموروچو بازی کنند، سرمایه‌گذاری می‌کند. او یک فرد زیرک است و دقت بسیار بالایی دارد. اما داستان بازی تنها به اینجا ختم نمی‌شود و شما کنترل افراد دیگری هم به دست دارید و با آن‌ها به ایفای نقش می‌پردازید.

یکی دیگر از شخصیت‌های مهم در این بازی، تایگا است که یک قاتل زنجیره ایست. او یکی از اعضای قدیمی گروه توجو است که به دلیل قتل ۱۸ نفر یک گروه یاکوزایی که رقیب گروه توجو بود، به اعدام محکوم‌شده و در حال حاضر ۲۵ سال است که در زندان به سر می‌برد اما اخیراً در فکر فرار از زندان است و می‌خواهد تا از پشت میله‌های زندان فرار کند.

نفر سومی که شما کنترل شخصیت او را بر عهده‌دارید، شخصی به نام ماسایوشی می‌باشد. ماسایوشی یک افسر پلیس جوان است که پدر خود را ۲۵ سال پیش از دست داده و مرگ پدر او به قضیه‌ی تایگا مرتبط است. و اما کازوما، قهرمان نسخه سوم که بازهم در این نسخه به‌طور ناخواسته وارد جریاناتی می‌شود و کنترل او را نیز بر عهده خواهید داشت.

در این نسخه سعی شده تا از یکنواختی در روند داستان بازی جلوگیری شود و به همین دلیل است که شما در روند بازی، نقش چهار شخصیت مختلف را بر عهده دارید که این موضوع به‌تنهایی سبب جذابیت هر چه بیشتر این عنوان‌شده است. گرافیک بازی نسبت به نسخه سوم، رشد بیشتری داشته و از مشکلات پیش‌آمده در نسخه‌های قبلی، جلوگیری شده است.

امتیازات بازی:

بازی Yakuza 4 Remastered توانست تا از منتقدان مطرح، امتیازات بسیار خوبی را دریافت کند که در ادامه به یکی از آن‌ها می‌پردازیم.  بازی Yakuza 4 Remastered توانست در سایت Metacritic امتیاز  ۷۸ از ۱۰۰ را کسب نماید.

این بازی به دلیل اینکه به‌صورت مجموعه‌ی سه‌گانه Yakuza Remastered Collection  منتشر شده، نمرات آن نیز مشابه با یکدیگر است و نمره اصلی به مجموعه‌ی ریمستر شده‌ی آن داده‌شده است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Yakuza 4 Remastered :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-3470 یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۵۶۰ یا AMD Radeon HD 6870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۶ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Yakuza 4 Remastered :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-3770 یا AMD FX 8350 یا بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 یا AMD Radeon HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۶ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 226 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها