گیمینگ گست دانلود بازی Yakuza 5 Remastered برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Yakuza 5 Remastered برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Yakuza 5 Remastered پنجمین عنوان ساخته‌شده از مجموعه بازی پرطرفدار Yakuza می‌باشد که توسط استودیوی Ryu Ga Gotoku تولید و کمپانی مشهور SEGA آن را منتشر نموده است. به‌تازگی سه عنوان از سری بازی Yakuza یعنی نسخه‌های سوم، چهارم و پنجم نیز ریمستر شده است که همگی آن‌ها در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۹ بهمن) منتشر شده است.

ریمستر سری بازی Yakuza، یک انتخاب درست و شایسته:

کمپانی SEGA با انتشار سری بازی Yakuza توانست به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کند و این موفقیت را نمی‌توان نادیده گرفت. هرچند در ابتدای کار، مشکلاتی وجود داشت، اما با تلاش و قدم‌های درست، این کمپانی توانست تا به موفقیت دیگری نیز دست پیدا کند.

درست‌ترین اقدامی که کمپانی SEGA انجام داد، این بود که نسخه‌های پرطرفدار و عناوینی که در زمان خود، از اشکالاتی برخوردار بوده است را بازسازی کند؛ زیرا این عمل باعث شد تا منتقدان و تحلیل گران شگفت‌زده شوند و این سری بازی توانست نمرات بسیار خوبی را دریافت نماید.

داستان بازی:

داستان بازی Yakuza 5 Remastered را می‌توان روایتگر داستان ۳ سال بعد از وقایع نسخه چهارم این عنوان دانست. جایی که کازوما از شهر اوکیناوا خارج‌شده و با یک هویت جدید فوکواوکا، تبدیل به یک راننده تاکسی شده است. اما دلیل اصلی اینکه کازوما شهر خود را رها کرده، دختر خوانده‌اش هاروکا می‌باشد. کازوما نمی‌خواست تا گذشته‌ی پر ماجرایش، مانع پیشرفت و موفقیت هاروکا در مسابقات استعداد یابی و آینده‌ی وی شود.

زندگی کازوما تغییر کرده بود و او در حال عادت کردن به این موضوع بود تا اینکه ناگهان دایگو دوجیما رهبر گروه یاکوزایی توجو، سوار ماشین کازوما می‌شود. انگار مشکلات قصد ندارند که دست از سر قهرمان این بازی بردارند و کازوما به هرجایی که پا می‌گذارد، نمی‌تواند از شر مشکلات خلاص شود.

ولی این تنها داستان بازی نیست و شما کنترل دو قهرمان نسخه پیشین یعنی تایگا و آکیاما را بر عهده خواهید داشت. البته علاوه بر این‌ها، شما کنترل یک شخصیت جدید به نام تتسو شینادا را نیز بر عهده خواهید داشت. نکته‌ای که این بار در این قسمت از سری بازی Yakuza وجود دارد این است که داستان این بازی کاملاً پیچیده‌تر از قبل شده و شما را وادار به تفکر بیشتر می‌کند.

دیگر نمی‌توان به‌سادگی فهمید که داستان از چه قرار است و این موضوع باعث شده تا جذابیت و هیجان داستان این بازی، دو چندان شود. نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد این است که روایت داستان هر شخصیت در شهر های متفاوتی صورت می‌گیرد و شما می‌توانید به گشت و گزار در شهر های مختلف و انجام مأموریت‌های فرعی زیادی بپردازید که شما را ساعت‌ها سرگرم خود می‌کند و هرگز از روند این بازی خسته نخواهید شد.

گرافیک بازی نسبت به نسخه‌های پیشین، رشد بسیار خوبی داشته و داستان‌سرایی قوی‌ای که برای نسخه پنجم تدارک دیده شده، سبب موفقیت دو چندان این عنوان نسبت به سایر نسخه‌های گذشته گردیده است.

امتیازات بازی:

بازی Yakuza 5 Remastered توانست تا از منتقدان مطرح، امتیازات بسیار خوبی را دریافت کند که در ادامه به یکی از این منتقدین می‌پردازیم.  بازیYakuza 5 Remastered  توانست در سایت Metacritic امتیاز  ۸۲ از ۱۰۰ را کسب نماید که بسیار تحسین‌برانگیز است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Yakuza 5 Remastered :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3-2100 یا AMD FX 4350
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۴۵۰ یا AMD Radeon HD 5770
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳۳ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Yakuza 5 Remastered :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-3770 یا AMD FX 8350 یا بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 یا AMD Radeon HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳۳ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 235 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها