گیمینگ گست دانلود بازی Z1 Battle Royale برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی Z1 Btattle Royale یک بازی جدید در سبک بتل‌رویال است که به‌تازگی و توسط Daybreak Game ساخته‌شده و در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های Play Station 4 و Microsoft Windows منتشر شد. برای دانلود بازی Z1 Battle Royale برای کامپیوتر در ادامهٔ مطلب با گیم‌تودانلود همراه باشید.

بازی Z1 Btattle Royale به‌عنوان رقیب اصلی بازی PUBG فعالیت خود را در سبک بتل رویال آغاز کرد و با پیشرفت‌های فراوان تیم سازنده در تکامل آن در سال ۲۰۱۸ به یک نسخهٔ کامل و قابل‌رقابت با سایرین این سبک نظیر PUBG و Fortnite درآمد. برخلاف اکثر بازی‌های این سبک که ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه به تقابل و رقابت باهم می‌پردازند و برای پیروز شدن در گروه‌های ۲ یا ۳ یا ۴ نفرِ به رقابت می‌پردازند، دنیای بازی Z1 Btattle Royale تعداد بازیکن ۱۵۰ نفر را پشتیبانی می‌کند که نسبتاً رقم قابل‌توجه و زیادی در برابر سایرین این سبک است.

بازیکنان می‌توانند به‌صورت تنهایی، دونفری یا به‌صورت گروه‌های ۵ نفری وارد نقشهٔ بازی شوند و برای مقام اول یا تیم اول درصحنهٔ بازی به مبارزه و بقا بپردازند. خوشبختانه تنوع وسایل نقلیه و همچنین سلاح‌های بازی خوب بوده و می‌توانید از روش‌های متفاوتی به مبارزه با سایر بازیکنان بپردازید.

پس از فرود آمدن در زمین‌بازی و باگذشت زمان به‌تدریج مدار زمان و پوششی بازی یا همان Toxic Gas کوچک‌تر شده و برای زنده ماندن باید در این مدار باقی بمانید. این عمل باعث می‌شود رقابت بین بازیکنان سخت و سخت‌تر شده و بیشتر آن‌ها را درگیر مبارزه در قسمت‌های پایانی بازی تا پیروزی یا کشته شدن می‌کند.

اگر از طرفداران بازی‌های سبک بتل رویال هستید و به دنبال تجربهٔ واقع‌گرایانه‌تر نسبت به عناوین مشابه نظیر Fortnite هستید بازی Z1 Btattle Royale یک انتخاب ایدئال برای شماست. برای دانلود این بازی در ادامهٔ مطلب با گیم‌تودانلود همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Z1 Battle Royale:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  Intel Core i3, 3 GHz یا AMD Phenom X6, 3 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک:NVidia GeForce GTX 280 یا AMD Radeon 7970 / R9280X یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Z1 Battle Royale:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel i5 Quad Core  یا AMD Phenom II X6 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک:  nVidia GeForce GTX 560 یا  AMD HD 6870 or higher یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۲۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 273 views بار دسته بندی : اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها