گیمینگ گست دانلود بازی Zombie Army 4 Dead War برای PC - گیمینگ گست

بازی Zombie Army 4 Dead War یک عنوانی است که داستان آن روایتگر سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم می‌باشد. درحالی‌که ارتش نازی به رهبری هیلتر شکست‌خورده، باری دیگر هیتلر در قالب زامبی بازگشته تا در کنار ارتشی به نابودی جهان بپردازد.

در نسخه چهارم شاهد ادامه داستان سه نسخه اول هستیم و به‌نوعی اگر از علاقه‌مندان مجموعه Zombie Army بوده باشید، در این نسخه می‌توانید جویا ادامه داستان باشید. در این نسخه ارتش زامبی نازی بازگشته و قهرمان داستان درصدد است تا به نابودی این ارتش بی‌رحم بپردازد.

مراحل در اروپا سپری‌شده و البته ایتالیا را باید نقشه اصلی دانست. باری دیگر داستان چندان غنی نیست و کلیشه‌ای روایت می‌شود. Zombie Army 4 Dead War در مجموع ۹ بخش داشته که هر یک چهار مرحله را در بر می‌گیرد.

هر مرحله بازیکنان باید به انجام مأموریت‌های نسبتاً مشابهی بپردازند. نابودی ارتش زامبی، پیدا کردن راه فرار و نابودی رئیس‌ها، از جمله این موارد است که باید بدانید. بنابراین در Zombie Army 4 Dead War همانند نسخه‌های قبل همچنان باید به دنبال نابودی ارتش وحشی زامبی نازی باشید. البته سلاح‌های مختلف در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد تا بتوانند به‌راحتی دشمن را از پای درآورند.

ناگفته نماند افراد در این بازی می‌توانند به ارتقا سلاح خود هم بپردازند تا در مراحل بالاتر و سخت‌تر بهتر بتوانند دشمن را از پای درآورند. همیشه موضوع زامبی برای گیمرها جذابیت داشته و عنوان Zombie Army 4 Dead War هم بر همین محوریت قرار دارد تا بتواند رضایت آن‌ها را جلب کند.

متأسفانه هر یک از شخصیت‌های این بازی پیشینه نداشته و تنها کاراکتر نسبتاً آشنا شاید Karl باشد. البته کارل در زمینهٔ شخصیت چندان خاص نیست و شاید در ظاهر آشنایی با آن داشته باشیم. شاید در ابتدا متوجه قابلیت‌های منحصر به ‌فرد قهرمانان بازی Zombie Army 4 Dead War باشید اما با گذر مراحل و سپری کردن آن‌ها، شاید این تفاوت قابل‌ تشخیص محسوب نشود.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی که در این بازی لحاظ شده، گیم پلی شوتر و سرگرم‌کننده آن است که می‌تواند برای بازیکنان جذابیت داشته باشد. بنابراین افراد می‌توانند تا در نقش یک قهرمان به مبارزه با زامبی‌ها پرداخته و آن‌ها را نابود سازند.

زامبی همیشه موضوع جذابی برای بازی‌های ویدئویی بوده و استودیو Rebellion هم سعی داشته در این عنوان یک اثر کامل و جذاب را برای بازیکنان رقم زند. ناگفته نماند در بحث گرافیک، موسیقی متن و گیم پلی بازیکنان می‌توانند در Zombie Army 4 Dead War، شاهد یک عنوان ایده آل و مطلوب باشند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Zombie Army 4 Dead War :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i3-6100 یا AMD® Phenom™ II X3 720
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک:  Nvidia® GeForce™ GTX 1030 یا AMD® Radeon™ R7 250
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Zombie Army 4 Dead War :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i5-4460 یا AMD® Ryzen™ ۵ ۳۴۰۰G یا بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia® GeForce™ GTX 1050Ti یا AMD® Radeon™ RX 470
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 241 views بار دسته بندی : اکشن ، ترسناک ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها