گیمینگ گست دانلود Doom Eternal برای کامپیوتر - گیمینگ گست

امروز و در این مطلب با دانلود Doom Eternal برای کامپیوتر همراه شما هستیم. بازی Doom Eternal که توسط استودیو id Software طراحی شد و کمپانی Bethesda Softworks آن را در ۲۰ مارچ ۲۰۲۰ برای ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه‌کرد. این بازی که پنجمین نسخه از سری محبوب Doom است مستقیما داستان قسمت قبل که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد را ادامه می‌دهد.

هنگام عرضه Doom Eternal در تاریخ ۲۰ مارچ ۲۰۲۰ این بازی برای Nintendo Switch عرضه نشد ولی با توجه به صحبت‌های استودیو سازنده بازی، دارندگان نینتندو سوییچ به زودی امکان تجربه این بازی را خواهند داشت.

در این نسخه هم مانند نسخه‌های قبل نیروی اهریمنی زمین را به اشغال خود درآورده‌اند و شما در نقش Doom Slayer وارد بازی می‌شوید و به عنوان قهرمان داستان وظیفه دارید که زمین را نجات داده و از نابودی بشریت جلوگیری کنید.

این بازی در روز نخست عرضه خود به رکورد ۱۰۰ هزار کاربر همزمان بر روی استیم دست‌ یافت و فروش دو برابری نسبت به نسخه قبلی خود را تجربه‌ کرد و پشت سر Animal Crossing: New Horizons در رتبه دوم پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان قرار گرفت با این حال، فروش نسخه فیزیکی این بازی نسبت به Doom 2016 با کاهش ۳۳ درصدی روبه‌رو شد که می‌توان ویروس کرونا را از عوامل این کاهش دانست.

کمتر گیمری وجود دارد سری Doom را تجربه نکرده است ولی قطعا با بازی Doom Eternal می‌توانید خاطرات کودکی خود را با کیفیتی بالاتر زنده کنید.در ادامه امکان دانلود Doom Eternal برای کامپیوتر را دارید.

 

 

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Doom Eternal:

سیستم‌عامل: ۶۴-bit Windows 7 / 64-Bit Windows 10
پردازنده: Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better, or AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz or better
حافظه رم: ۸  گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti (4GB), GTX 1060 (3GB), GTX 1650 (4GB) or AMD Radeon R9 280(3GB), AMD Radeon R9 290 (4GB), RX 470 4GB
فضای موردنیاز: ۵۰  گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Doom Eternal:

سیستم‌عامل: ۶۴-bit Windows 10
پردازنده: Intel Core i7-6700K or better, or AMD Ryzen 7 1800X or better
حافظه رم: ۸  گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), NVIDIA GeForce 970 (4GB), AMD RX 480 8GB
فضای موردنیاز: ۵۰  گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 271 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود ، دانلود بازی ، ماجراجویی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها