گیمینگ گست آموزش بازی Elden Ring | راهنمای جامع الدن رینگ - گیمینگ گست

بازی‌های نقش آفرینی استویدو From Software از جمله بازی Elden Ring همیشه جزو غنی‌ترین و پیچیده‌ترین بازی‌های نقش آفرینی اکشن بوده و چالش برانگیز بودن نیز جزوی از هویت‌شان است. همه این‌ها باعث می‌شود بازی‌های از این قبیل همیشه خواننده راهنمای بازی داشته باشند. این مطلب اختصاصی آموزش بازی Elden Ring نیز با استناد به این موضوع، یک آموزش کامل و جامع، شامل تمام مقالات راهنمای الدن رینگ نوشته شده سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید به تمام این راهنماها مراجعه کنید. برای مطالعه این مطالب روی لینک قرمز مشخص شده کلیک کنید.

نقد بازی Elden Ring

در این مطلب آرش سفیدی بازی الدن رینگ را مورد نقد و بررسی قرار داده است که می‌توانید این نقد را از طریق این لینک مطالعه کنید.

 

هرآنچه کاربران تازه وارد قبل از شروع بازی Elden Ring باید بدانند

مقاله «هرآنچه کاربران تازه وارد الدن رینگ قبل از شروع بازی باید بدانند» به نوعی هم راهنمای شروع شما در بازی بوده و هم شما را با تمام مکانزیم‌های گیم پلی و نقش آفرینی بازی به طور کامل آشنا می‌کند. از آشنایی با HUD و مدل جهان الدن رینگ و تعامل با آن گرفته تا راهنمای Statها، Effectها، انواع حمله‌های فیزیکی و غیر فیزیکی، همه و همه در این مقاله توضیح داده شده‌اند. خواندن این آموزش بازی Elden Ring به همه توصیه می‌شود؛ حتی اگر یک گیمر حرفه‌ای از دنیای بازی‌های سولز لایک هستید، بهتر است حتما این مقاله جامع را مطالعه کنید. شرط می‌بندم که یک چیز جدید خواهید یافت!

 

راهنمای کلاس های بازی Elden Ring

در کل ۱۰ کلاس مختلف در بازی الدن رینگ وجود دارد که برای شروع بازی باید یکی از آنها را انتخاب کنید. تفاوت کلاس‌های شروع بازی در تجهزیات شامل زره، سلاح، سپر و ویژگی‌های شخصیت آنها که Stat نامیده می‌شوند، است. تشخیص اینکه کدام یک برای شما بهترین هستند، حتی ممکن است کاربران حرفه‌ای را نیز به شک بیاندازد. مقاله «بهترین کلاس های بازی Elden Ring» با توضیح مشخصات هر کلاس و تعیین نقاط قوت و ضعف آن شما را در انتخاب کلاس خود با توجه سبک بازی‌تان کمک می‌کند.

 

راهنمای Keepsake بازی Elden Ring

بعد از انتخاب کلاس در شروع بازی، باید یک Keepsake که یک نوع آیتم هدیه شروع در بازی هست را نیز انتخاب کنید (یا نکنید! شروع بازی بدون هدیه). اینجا نیز ۱۰ انتخاب مختلف دارید، اما کدام یک برای شما بهتر است؟ مطلب «بهترین Keepsake بازی Elden Ring» به شما در این انتخاب کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید، اگر چه بازی توضیح هر آیتم را به شما می‌دهد اما درباره اینکه چه قدر کمیاب و با ارزش است، توضیحی به شما ارائه نمی‌کند. پس حتما این آموزش بازی Elden Ring را بخوانید.

 

بیست نکته مهم که باید برای تجربه بهتر بازی بدانید

بعد از اینکه راهنماهای مقدماتی بازی Elden Ring را فرا گرفتید بهتر است سری هم به مقاله «نکات و ترفندهای بازی الدن رینگ» بزنید. نکته‌های مهم زیادی هست که دانستن آنها اوضاع شما را در بازی به شدت بهتر خواهد کرد. از اهمیت پیدا کردن Golden Treeها و Map Fragmentها و در کل نکات اکتشافی بازی گرفته تا ترفندهایی برای مبارزه بهتر مثل مبارزه از راه دور، اهمیت جاخالی دادن نسبت به بلاک کردن و … همه و همه در این مقاله ذکر شده است.

آموزش بازی Elden Ring

راهنمای باس های بازی الدن رینگ

بازی الدن رینگ بازی سختی است و باس‌های آن می‌توانند تبدیل به کابوسی دهشتناک برای شما شوند. در همین جهت ما یک سری مطلب درباره باس‌های بازی داریم که به شما استراتژی‌هایی برای مقابله با این باس‌ها می‌دهند. می‌توانید با کلیک روی لینک‌های زیر به این مطالب دسترسی پیدا کنید:

این بود از مقالات آموزش بازی Elden Ring که امیدواریم نیازها و سوالات شما را پاسخ داده باشد. البته اگر هنوز چیز ناشناخته‌ای برای‌تان وجود دارد که در مطالب فوق به آن اشاره نکردیم، حتما آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 219 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 9 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.