گیمینگ گست محل یافت کلید‌ های بازی Resident Evil 4 - گیمینگ گست

مکان کلید‌ های کوچک بازی Resident Evil 4 Remake  در سراسر نقشه‌ی نسخه‌ی ریمیک بازی پخش شده‌اند و در مجموع ۸ کلید کوچک برای بازکردن کشو‌های قفل‌ شده وجود دارند و برای یافتن گنج‌ها و جمع‌آوری پول‌ موثر هستند.

گنجینه‌هایی که از کشو‌های قفل شده‌ی موجود در بازی یافت می‌شوند، می‌توانند با جواهرات مختلف ترکیب شوند و ارزش خود را برای فروش بالاتر ببرند. این مقاله را همراهی کنید تا هیچ کشوی قفل‌شده‌ای باقی نماند.

کلید‌ های بازی Resident Evil 4 در چه مناطقی یافت می‌شوند؟

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

در طی تجربه‌ی بازی، ۸ کلید پیدا خواهید کرد که ۵ تای آن‌ها در روستا و ۳ تای دیگری در قلعه یافت می‌شود. یک نکته وجود دارد و آن هم این است که این کلید‌ها روی نقشه علامت‌گذاری نشده‌اند و یافتن آن‌ها با کاوش و جست‌و‌جو در محیط رخ می‌دهند. با این حال اگر نقشه‌های گنج را از مرچنت بخرید، می‌توانید کشو‌های قفل شده حاوی گنج را با علامت الماس سیاه و سفید روی نقشه بیابید، البته که توصیه می‌شود اسپینل‌های خود را ذخیره کنید تا یافتن گنج‌ها برایتان آسان‌تر شود. در ادامه مکان یافت هر ۸ کلید برای هر Chapter نوشته شده است:

Valley small key

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

هنگامی که در چپتر ۲ برای اولین بار با مرچنت دیدار کردید، باید به منطقه‌ای به نام Valley بروید و یک کلید شش ضلعی را بیابید تا دروازه‌ی مسدودی که بر سر راهتان قرار دارد را باز کنید. استحکامات (fortification) را را به داخل دره (Valley) بیندازید و از طریق تخته‌ی چوبی به راه خود ادامه دهید. سپس از پله‌ها پایین و به سمت راست بروید و در ادامه مستقیم به سمت کلبه حرکت کنید. از در وارد شوید و بلافاصله به سمت راست بچرخید تا کلید کوچک را از کیف دستی روی قفسه بردارید. با در دست داشتن کلید، به سوی مرچنت برگردید و به منطقه Abandoned Factory که قبلا از آن فرار کرده بودید، بازگردید. در پایان به کارخانه‌ای که وسایل لئون در آنجا قرار داشت بروید و از کلید خود برای باز کردن کشو‌های آن‌جا استفاده کنید.

Village Chief’s Manor 

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

کمی بعد از استفاده از کلید قبلی، به روستای Chief’s Manor خواهید رسید و کلید دوم را پیدا می‌کنید. پس از ورود به داخل عمارت، به گوشه‌ی جنوب غربی آن بروید و کلید کوچک را بالای صندوق نزدیک پنجره پیدا کنید. اکنون برای تکمیل بخش ۲ باید کد کمد مخصوص را به دست آورده و پازل مرمر کریستالی را حل کنید، چرا که از این کلید می‌توان برای بازکردن برخی از کشو‌ها در بخش‌های بعدی بازی استفاده کرد. در ادامه در بخش ۳ بازی، باید مسیر عمارت را دنبال کنید تا به روستای بخش ۱ بازی برسید (که احتمالا نیمی از مردم روستا تبدیل به مرد و زن اره‌ای شده‌اند). وارد خانه وسطی در در ضلع شمالی روستا بشوید و کشو‌های داخل خانه را باز کنید.

Fish Farm

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

در انتهای چپتر ۳ بازی، باید به منطقه‌ی پرورش ماهی بروید، جایی که ساختمان تامین سوخت قایق در آن‌جا قرار دارد. هنگام رسیدن به این ساختمان به سمت چپ بپیچید و به سوی کلبه‌ی کوچک در جهت جنوب غربی پرورش ماهی بروید. کشو‌های داخل کلبه را باز کنید و کلید را بردارید. از سمت منطقه‌ی پرورش ماهی و اسکله‌ی قایق به عقب بازگردید تا به مرچنت در غار برسید. در جهت پایین اسکله در غار حرکت کنید و در ادامه به سمت راست بروید. یک کشوی قفل شده در آن‌جا وجود دارد که آن را با کلید خود می‌توانید باز کنید.

Forest Altar

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

اکنون، با قایقی که مخزن سوخت آن را پر کرده‌اید، می‌توانید به بخش‌های مختلف روستا سفر کنید. برای دریافت کلید کوچک بازی Resident Evil 4، باید قایق را به سمت منطقه‌‌ی Lakeside Settlement ببرید. سپس در شهرک راه بروید و به دروازه‌ای برسید که نشان فرقه‌ی Las Plagas روی آن است. می‌توانید از کلیدی که در فصل قبل بدست آوردید، برای باز کردن دروازه و عبور از غار استفاده کنید. در ادامه، دروازه‌ی دیگری را خواهید یافت که به اتاقی که یک شخص مرده و یک نردبان در آن قرار دارد، منتهی می‌شود. پس از نردبان بالا بروید تا به منطقه‌ی Forest Altar برسید و بالاخره می‌توانید این کلید کوچک را از واگن موجود در لبه‌ی شمالی Altar بردارید. کشو‌هایی به دنبال آن‌ها هستید، در کابین اصلی Lakeside Settlement یافت می‌شود. به داخل آن بروید و کشو‌ها را در مقابل دیوار شمالی کابین بیابید.

Church

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

برای دریافت کلید کوچک بعدی در بخش ۴ بازی، باید به کلیسایی که اشلی در آن نگه‌داری می‌شود، بروید. به محض اینکه وارد آن شدید، به بخش altar بروید و به میز سمت راست نگاه کنید تا کلید را پیدا کنید. اکنون از کلیسا خارج شوید و به سمت چپ، به همان سمتی که اتاق ماشین تحریر ذخیره‌ی بازی در آن وجود دارد بروید. در گوشه‌ای از این اتاق چند کشوی کوچک قرار دارد که با کلیدی که جدیدا آن را یافته‌اید، می‌توانید کشو‌ها را باز کنید.

Castle Bindery

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

پس از ورود به چپتر ۸ بازی، کلید کوچک بعدی بازی در داخل قلعه‌ی سالازار و به طور خاص در میان برخی از Bindery و درگیری‌های درون قلعه یافت می‌شود. باید در ادامه پازل‌های سنگی Lithographic را حل کنید تا خروجی Bindery را باز کنید و راهرو را دنبال کنید. از پله‌های کوچک و کوتاه راهرو بالا بروید و وارد اتاق کوچکی می‌شوید که شمع‌های روشنی داخل آن وجود دارد. سپس به سمت چپ نگاه کنید و کلید کوچکی را روی یک جعبه کنار جعبه خواهید یاقت.

اکنون باید به Bindery و مخصوصا درب ورودی بازگردید. تعدادی کشو در نزدیکی شومینه و لباس زره‌ای پیدا خواهید کرد که با استفاده از کلید  کوچکی که به تازگی آن را یافته‌اید، می‌توانید کشو‌ها را باز کنید.

Grand Hall

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

در بخش ۹ بازی، می‌توانید کلیدی کوچک را در محوطه‌ی تالار بزرگ قلعه بیابید. از پله‌های انتهای سالن بالا بروید تا در ضلع شمالی طبقه‌ی بالای تالار قرار بگیرید. سپس از در چوبی‌ای که در سمت راست شما قرار دارد، عبور کنید. به یک اتاق تاریک بروید و در گوشه‌ی سمت چپ یک کشو پیدا می‌کنید و حاوی کلید کوچکی است. این هم یکی دیگر از کلید های بازی Resident Evil 4

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

البته در ادامه با راه رفتن در این راهرو به اتاق اسلحه می‌رسید، اما می‌توانید به اتاق تماشاگران بازگردید تا کشوی قفل شده‌ای را که در مقابل دیوار شمالی قرار دارد را باز کنید. مطمئن شوید که از در اضافی در تالار بزرگ محل حضور مرچنت عبور کرده‌اید تا بتوانید از قطار قلعه  که شما را به سمت جایگاه حضار می‌برد، به عنوان میانبر استفاده کنید.

Ballroom

محل یافت کلید‌های مهم بازی Resident Evil 4

حتی اگر در ابتدای فصل ۱۰ به سالن رقص بروید، تا ابتدای فصل ۱۲ نمی‌توانید به فروشگاه مرچنت دسترسی داشته باشید. همچنین این منطقه جایی است که شما را به برج ساعت و کلید کوچکی به دنبال آن هستید می‌رساند. به سمت شرق اتاق بروید و کیفی را روی یک میز مشاهده می‌کنید. کلید کوچک مورد نظر شما در همان کیف است.

برای رسیدن به Castle Battlements و بازکردن کشو‌های گنج، باید تا حد زیادی به عقب برگردید. جست‌و جوی کلید را با باز کردن دروازه برای رسیدن به سالن رقص شروع کنید. سپس از طریق تالار بزرگ و هزارتوی پرچین حیاط به سمت سالن رقص بروید. پس از رسیدن به Battlements، به داخل اولین برج رفته و به سمت راست حرکت کنید. کشوها را در پشت یک پنل دیواری در نزدیکی نوری روشن خواهید یافت.

یادتان باشد این همه ماجراجویی برای یافتن کلید‌ های بازی Resident Evil 4 و باز کردن کشو‌ها پول و سرمایه‌ی زیادی برای خرید و ارتقای سلاح به شما خواهد داد، پس از آن‌ها غافل نشوید.

برای مطالعه‌ی دیگر مقالات راهنمای بازی از سایت پی‌اس‌آرنا همراه ما بمانید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 718 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 27 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.