گیمینگ گست آموزش کمبو زدن در بازی Street Fighter 6 - گیمینگ گست

آموزش کمبو زدن در بازی Street Fighter 6

چگونه در بازی Street Fighter 6 کمبو بزنیم؟

کمبو زدن در بازی‌های مبارزه‌ای رمز موفقیت شما در شکست دادن دشمن‌تان است و بازی Street Fighter 6 هم از این قضیه مستثنا نیست. بازی Street Fighter 6 همچنان به اصول خود پایبند است و از ترکیب کمبو زدن و حرکات خاص‌اش پیروی می‌کند. اما این بازی یک سیستم جدید هم برای طرفداران‌اش در آستین دارد که داینامیک بازی را به طور کامل تغییر می‌دهد.  ما در این مطلب به آموزش کمبو زدن در بازی Street Fighter 6 می‌پردازیم.

کمبوهای هدف (Target Combos) یا کنسل کردن حرکات Chain، مجموعه‌هایی از حرکات از پیش تعیین شده هستند که می‌توان درون بازی لیست دستورها آن‌ها را برای هر شخصیت مشاهده کرد. با این حال، یک سیستم کمبو جدید به بازیکنان اجازه می‌دهد حرکات ساده را با فشار دقیق دکمه‌ها به صورت زمان‌بندی شده به یک سری حرکت کمبوی پویا تبدیل کنند که به طور کامل بر اساس خلاقیت خودشان است.

این سیستم کمبو در بازی SF6 حرکات را کنسل نمی‌کند، بلکه آن‌ها را به صورت پیوسته به هم لینک می‌کند. با هربار که حمله شما به دشمن می‌نشیند، حمله شما وارد یک کمبویی می‌شود که خودتان طراحی‌اش کردید. حال این زمان بندی بین فشردن دکمه‌های حمله است که کمبوی شما را می‌سازد.

 

  • بهتر است با یک کمبو ساده دو حمله‌ای از شخصیت مورد علاقه خود شروع کنید. همه حملات نمی‌توانند به هم لینک شوند، بنابراین کشف و تعیین این که کدام یک از آن‌ها به هم لینک می‌شوند و کدام‌ها نمی‌توانند، و همچنین زمانبندی بین آن‌ها، قدم اول شما خواهد بود.
  • مرحله دوم، افزایش طول کمبو است. برای این کار باید ببینید که کدام حمله می‌تواند به آخرین حمله کمبوی‌تان لینک شود و همینطور باید زمان‌بندی آن را هم پیدا کنید. حال باید این کار را ادامه دهید و به تمرین کمبویی که ساختید بپردازید تا در آن استاد شوید.
  • وقتی که چهار حرکت به هم لینک شدند، حرکت پنجمی را پیدا کنید که بتواند به انتهای کمبوی شما متصل شود، ولی به اجرای هر ۵ حرکت پشت سر هم نپردازید، بلکه باز هم به دنبال ۳ حمله دیگر بگردید که بتواند یک کمبوی ۴ حرکته بسازد و این کمبو را آنقدر اجرا کنید تا زمان‌بندی دقیق آن دست‌تان بیاید. حال دیگر می‌توانید کمبوهای چهار حرکته بسازید و گنجینه حرکات خود را کامل‌تر کنید.
  • حالت آموزشی برای تمرین زمانبندی شما بسیار ارزشمند است. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا شخصیت مناسب را برای خود انتخاب کنید.
  • تردیدی در امتحان کردن شخصیت‌های کمتر شناخته شده نداشته باشید. مبنای کلی سیستم کمبوی جدید این است که هر شخصیتی بتواند با توجه به خلاقیت و مهارت خود بازیکن، و همچنین ناتوانی حریف در همیشه پیش‌بینی و مقابله با حملات ورودی بر اساس دانش بازی، بتواند یک رقیب برجسته باشد.

در این مطلب به طور کامل به آموزش کمبو زدن در بازی Street Fighter 6 پرداختیم و این همه چیز درباره سیستم حرکت کمبوی زنجیره و لینک در بازی Street Fighter 6 است.

  بازی Street Fighter 6 معرفی شد
منبع:
Gamingbolt

نوشته قبلی

بهترین بازی های مخصوص کودکان بالای ۱۰ سال | ۱۰ بازی برتر برای تجربه در تابستان

نوشته‌ی بعدی

بهترین نمایش‌های انفرادی بازیکنان در سری رقابت‌های CS:GO Major

محمدجواد محسنى

محمدجواد محسنى

من به خلق تجربه‌های ارزشمند و منحصر به فرد علاقه وافری دارم و بازی، موسیقی و سینما جزو ارکان اصلی زندگیم هستن. تو دنیای سینما به دنیل دی لوییس و کوروساوا ارادت خاصی دارم و به نظرم بازی‌های پرسونا ۵، بلادبورن، ویچر ۳ و دیوینیتی اورجینال سین ۲ جزو شاهکارهای اخیر دنیای بازی‌های ویدیویی هستن.
همینطور یه متال‌هد سفت و سخت‌ام و متالیکا گروه مورد علاقمه.

مرتبط نوشته ها

جزیییات جدیدی از بازی Exodus منتشر شد

جزیییات جدیدی از بازی Exodus منتشر شد

شایعه: یک بازی تحسین‌شده از ایکس‌باکس امسال برای پلتفرم رقیب منتشر خواهد شد

شایعه: یک بازی تحسین‌شده از ایکس‌باکس امسال برای پلتفرم رقیب منتشر خواهد شد

انتشار بیش از 14000 بازی در سال 2023 روی استیم

انتشار بیش از ۱۴۰۰۰ بازی در سال ۲۰۲۳ روی استیم

آغاز رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازی‌های بخش نگاه مردمی نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای

آغاز رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازی‌های بخش نگاه مردمی نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای

انتشار بازی Stellar Blade تا سال 2024 به تعویق افتاد!

انتشار بازی Stellar Blade تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد!

مدیرعامل بنیاد: تلاش می‌کنیم برای تجاری‌سازی بازی‌های جدی قدمی برداریم

مدیرعامل بنیاد: تلاش می‌کنیم برای تجاری‌سازی بازی‌های جدی قدمی برداریم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 405 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 10 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.