گیمینگ گست راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake | راهنمای جامع بازی اویل ۴ - گیمینگ گست

بازی رزیدنت اویل ۴ به تازگی بازسازی شده است و کپکام به بهبود جلوه‌های دیداری بازی بسنده نکرده و تغییراتی را در گیم‌پلی بازی هم ایجاد کرده است. به همین منظور ما برآن شدیم که یک راهنمای کامل بازی Resident Evil 4 را برای شما قرار دهیم. در این راهنما در مورد اسلحه‌های بازی، نکاتی برای زنده ماندن در روستا و دیگر اطلاعات بازی را قرار داده‌ایم. با پی‌اس ارنا همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی و پلتفرم‌های مقصدراهنمای کامل بازی Resident Evil 4 Remake

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین) منتشر شد و هم‌اکنون در دسترس است. این بازی برای PS5، PS4، PC و Xbox Series X عرضه شده‌است. متاسفانه کپکام اعلام نکرده‌است که آیا برای Xbox One یا نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود یا خیر.

مدت‌زمان لازم برای تمام کردن بازی چقدر است؟راهنمای کامل بازی Resident Evil 4 Remake

نمی‌دانید تا چه زمانی توان زنده‌ماندن و شکست دشمن را دارید؟ زمانی که برای تمام کردن بازی صرف می‌کنید به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد و این زمان قطعا برای هر کسی متفاوت است، زیرا بسته به انتخاب درجه‌ی سختی بازی، انجام دادن یا ندادن محتوا‌های جانبی و انتخاب مسیر بازی، این مدت‌زمان متغیر است. اما در کل در این مطلب می‌توانید مدت‌زمان لازم برای تمام کردن بازی را دریابید.

 

ترفند‌ها و نکات مهم بازی Resident Evil 4 Remake

راهنمای کامل بازی Resident Evil 4 Remake

اگر برای پیشروی، درگیری، زنده‌ماندن، دستیابی به تجهیزات و بهبود آن‌ها و دیگر موارد در بازی نیاز به راهنمایی دارید، ما در این مقاله‌ به صورت کامل درباره‌ی تمامی راهنمایی‌ها و ترفند‌ها صحبت کرده‌ایم. چه در این فرنچایز، حرفه‌ای و کهنه‌سرباز باشید و چه تازه‌کار و مبتدی، این مقاله کمک‌حال شما خواهد بود.

بهترین سلاح‌های بازی Resident Evil 4 Remake

راهنمای کامل بازی Resident Evil 4 Remake

بدون انتخاب بهترین اسلحه های بازی Resident Evil 4، شانسی برای بقا و شکست دشمن ندارید. ما برای شما بهترین اسلحه‌های بازی را بررسی کرده و قرار داده‌ایم. حتی درباره‌ی بدقلق‌ترین سلاح‌ها از جمله Bolt Thrower صحبت کرده‌ایم و چه بهتر از این که از سلاح محبوب‌تان یعنی Red9 بیشتر بدانید و بیشتر بخوانید.

راهنمای حل پازل شش ضلعی

راهنمای حل پازل شش ضلعی

آن پازل شش ضلعی‌ای که برای حلش کلی وقت صرف کردید را یادتان هست؟ یادتان میاید که پس از حل پازل، چهره‌ی زیبا و دلبر دل‌لاگو به شما لبخند می‌زد؟ خب پس اگر برای ملاقات با عکس آن هیولای مرحوم و دریافت پاداش آماده هستید، سری به این بخش بزنید.

به دست آوردن گردنبند باارزش بازیبه دست آوردن گردنبند با ارزش بازی

در بازی، گردنبند باارزش و جذابی وجود دارد که البته بدست آوردنش حواس جمع و کمی ذکاوت می‌طلبد. نگران نباشید! آن حواس جمع و اندکی ذکاوت هدیه‌‌ای‌ از طرف ما به شما. وارد این مقاله شوید و راه بدست آوردنش را یاد بگیرید.

کلید‌های باارزش در بازی

کلید‌های باارزش در بازی

در بازی، کشوها و کمد‌هایی وجود دارند که با خساست تمام، آیتم‌های جذاب خود را به راحتی در اختیارتان قرار نمی‌دهند. پس با ما قدم به قدم جلو بیایید تا جای کلید‌های این کشو‌ها و کمد‌ها را لو بدهیم!

به پایان مقاله‌‌ی راهنمای بازی Resident Evil 4 رسیدیم.در ادامه، همراه دیگر مقالات راهنمای بازی از سایت پی‌اس آرنا بمانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 791 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 23 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.