گیمینگ گست چگونه گردنبد با ارزش بازی Resident Evil 4 را بدون کثیف شدن به دست آوریم؟ - گیمینگ گست

آویز یا همان گردبند مرواریدی بازی Resident Evil 4 در نسخه‌ی ریمیک آن تبدیل به یک شی کثیف شده است که قاعدتا باعث کاهش ارزش آن برای فروش هم می‌شود. پس چگونه می‌توان این گردنبند کثیف بازی Resident Evil 4 را به حالت اولیه‌ی خود بازگرداند؟

در بازی چند پازل وجود دارد که به وسیله‌ی آن‌ها، می‌توانید این گردنبند باارزش را به دست بیاورید. ولی ممکن است که به اشتباه آن را در چاه فرو ببرید و گردنبند را کثیف کنید و ارزش خود را از دست بدهد. اما سوال این است که موارد استفاده از این گردنبند کثیف چیست و چگونه می‌توان آن را پاک کرد؟

آیا گردنبند کثیف بازی Resident Evil 4 را می‌توان تمیز کرد؟

گردنبند باارزش اما کثیف در بازی Resident Evil 4

باید بگوییم که نه! هیچ راهی برای تمیز کردن این آویز وجود ندارد و باید مراقب باشید تا آن را به اشتباه درون چاه نیندازید و باعث کثیف شدن و از دست دادن ارزش بالای آن نشوید. تنها چاره‌ی شما یا فروختن این آویز کثیف به قیمت ۱۰۰۰ Pesetas است که در مقایسه با قیمت ۵۰۰۰ Pesetas گردنبند اصلی، کاهش قیمت چشمگیری دارد یا بازگشت به نقطه‌ی ذخیره شده‌ی بازی، قبل از کثیف شدن گردنبند می‌تواند چاره‌ی شما باشد که اگر این راه را انتخاب کردید، دو روش برای بدست آوردن آویز کثیف نشده و همچنین محل یافت آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

چگونه این آویز را بدون انداختن در چاه بدست بیاوریم؟

دو مکان وجود دارد که اگر باهوش باشید، می‌توانید آویز را بدون کثیف کردن آن بدست بیاورید: مسیر به سمت عمارت رییس روستا و مزرعه.

این آویز در مزرعه داخل یک فانوس فلزی است که روی آسیاب بادی در سمت غربی مزرعه آویزان است و روی تیغه‌ها می‌چرخد. اگر می‌خواهید آویز در چاه نیفتند، در حالی که تیغه‌ی آسیاب بادی بالای چاه نیست، باید به فانوس شلیک کنید. درست در حالتی که تیغه بالای زمین است و افتادن آویز روی خاک، آن را کثیف نمی‌کند.

گردنبند باارزش اما کثیف در بازی Resident Evil 4این آویز در سمت جنوب عمارت رییس روستا آویزان است. در اینجا باید کمی حواستان جمع‌تر باشد و با شلیک به پایه‌ی چوبی نگهدارنده‌ی در چاه، کاری کنید که بالای چاه پوشیده شود و بعد به آن فانوس شلیک کنید تا گردنبند روی در چاه بیفتد.

این هم از راهنمایی‌های دریافت این آویز با ارزش در بازی Resident Evil 4 Remake! دنبال راهنمایی‌های بیشتری از این بازی محبوب هستید؟! پس همچنان همراه بخش راهنمای بازی از سایت پی‌اس‌آرنا بمانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 664 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 25 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها