گیمینگ گست راهنمای پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor - گیمینگ گست

بازی جدید جنگ ستارگان ۷۵ مهارت (Skill) برای دستیابی دارد که باید زمان زیادی را برای بازکردن آن‌ها سپری کنید و چندین بار بازی را از ابتدا تا انتها انجام بدهید. این راهنما می‌تواند به شما در راه‌های مختلف برای به دست آوردن مهارت‌ها، افزایش سطوح (Level-up) لازم برای شکست دشمنان و همچنین در صورت لزوم، بازتعریف مهارت‌ها کمک کند. پس همراه مقاله‌ی پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor در پی‌اس‌آرنا بمانید.

چگونه در بازی Star Wars Jedi: Survivor به مهارت‌ (Skill)های مختلف دست پیدا کنیم؟

با کسب تجربه (XP) و افزایش سطح. از آنجایی که هیچ سطح مشخصی در بازی وجود ندارد، می‌توانید [تا هرمیزان که نیاز داشته باشید] به کسب تجربه بپردازید و به یک امتیاز مهارتی (Skill Point) دیگر دست پیدا کنید. البته که تعداد محدودی مهارت از بخش Essences همچون Health Essences و Force Essences قابل انتخاب و برداشت است.

چگونه در بازی Star Wars Jedi: Survivor سریع‌تر افزایش سطح انجام بدهیم؟

پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor

تکمیل داستان

ماموریت‌های اصلی داستان، راهی مطمئن برای کسب Skill Point ها و بازکردن قفل درخت‌های مهارت است و همچنین امکان و توانایی حضور در مناطق غیر قابل بازی را برای تجربه‌ و دریافت پاداش بیشتر امکان‌پذیر می‌کند، پس ماموریت‌های داستانی را دست‌کم نگیرید.

پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor

هر گفته و شایعه‌ای را [از NPC ها] جدی بگیرید و دنبال کنید

مهم نیست که NPC ها معمولی و کم اهمیت به نظر می‌رسند، مهم این است که همیشه با آن‌ها گفت‌و‌گو و به صحبت‌های آن‌ها توجه کنید. ممکن است که برخی از گفته‌های کم‌ارزش و شایعه‌وار آن‌ها منجر به انجام ماموریت‌های جانبی بشود. در عین حال، برخی دیگر برای اطلاعات دادن تا زمانی که تحت فشار قرار نگیرند، تمایلی به بروز آن‌ها ندارند، اما در کل شایعات و گفته‌های کم‌ارزش NPC ها را جدی بگیرید. (اینجا هر حرف کم‌ارزشی را جدی بگیرید، این پیشنهاد ما در مقاله‌ی پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor است!)

پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor

The Wisdom Perk

پس از اینکه قفل دسترسی به فروشگاه Zee را در Pyloon’s Saloon و در Rambler’s Reach Outpost باز کردید، باید به پِرک Wisdom دست پیدا کنید که به دریافت XP از دشمنان جایزه می‌دهد. شما باید پنج Datadisc را جمع‌آوری کنید که احتمالا بیشتر از این مقدار را جمع کرده‌اید. پس از دست‌یابی به این پرک هر سه اسلات اولیه‌ی شما اشغال می‌شود که ارزش دست‌یابی به XP بیشتر را دارد، به خصوص در بازی اولیه. اگر به پرک حیاتی دیگری نیاز دارید، Zee همچنان در ازای فروش ۱۰ Datadisc یک قفل دیگر از پرک‌های شما باز می‌کند.

The Gambler Perk

یک مدل پیشرفته‌تر از پرک Wisdom که باعث افزایش هرچه بیشتر XP شما می‌شود، البته حواستان باشد که پس از مرگ و بازگشت به آخرین محلی که حضور داشته‌اید، نمی‌توانید XP بدست آمده را بازیابی کنید. پس بهتر است در سطوح سختی پایین‌تر به سراغ استفاده از این پرک بروید یا حداقل در نقاط کم‌خطرتری چون نقطه‌ی farming آن را فعال کنید. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که این پرک چهار اسلات از شما اشغال می‌کند که البته ارزشش را دارد. این پرک در پایان یک Legendary Adversary و در Sutaban Alpha به شما داده می‌شود.

پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor

Crypt of Uhrma

  1. از نقطه‌ی Crypt of Uhrma Meditation به سمت راست و از کنار مجسمه به در ورودی بروید.
  2. از پله‌های سمت راست بالا بروید، از در عبور کنید و وارد فضای باز شوید.
  3. همچنان در سمت راست حرکت و از شکاف عبور کنید
  4. از جفت obelisk هایی که در سمت چپ قرار دارند عبور کنید و در گوشه‌ی سمت راست مستقیما به داخل غاری بپیچید که از سردر آن زنگ و طلسم آویزان است.
  5. همچنان به سمت درب بروید و داخل Crypt of Uhrma، از Force Pull برای عبور از پازل در استفاده کنید.
  6. سپس آن را رها کرده و به چپ نگاه کنید و مجدد از Force Pull روی میله‌های آهنی استفاده کنید.

یک‌بار دیگر به فضای باز برگردید. با طی کردن مسیر beaten به Trailhead Pantheon و دروازه‌ی لیزری سبز برای استفاده از Dash در مسیری که در آن قرار دارید به یک آبشار کوچک می‌رسید که باید عبور کنید و از طریق شکافی به لانه‌ی یک Sutaban افسانه‌ای می‌رسید که باید از طریق قابلیت Dash از طریق دروازه‌ی لیزری سبز به آن فشار وارد کنید.

پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor

Force Tears

این‌گونه موقعیت‌ها، منابع مناسبی برای دریافت XP بیشتر و Skill Point ها هستند که معمولا پشت در‌ها و پازل‌های مختلف پنهان شده‌اند.

پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor

همه‌چیز را اسکن کنید

اگر از جانب ربات خود یعنی BD-1 پیامی مبنی بر اسکن کردن چیزی دیدید یا شنیدید، حتما اسکن را انجام دهید. Echo ها و بانک اطلاعات و دشمنان کشته شده اهمیتی ندارند، اما اسکن کردن آن‌ها می‌‌تواند به افزایش XP شما کمک کند. اسکن مردگان در مینی‌گیم Holotactics در Pyloon’s Saloon، پاداش و XP مناسبی به شما می‌دهند.

پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor

کشتن همه‌ی دشمنان

بدون فکر‌ترین اما بهترین روش برای بدست آوردن XP است. هرچه دشمنان شما بزرگ‌تر و قدرتمندتر باشند، XP و پاداش بیشتری به شما داده می‌شود، دشمنانی چون Rancor ،Gorocco و Mogu برای کسب امتیاز مهارت عالی هستند البته اگر در کشتن آن‌ها صبر و حوصله داشته باشید.

چگونه مهارت‌ها (Skills) را در بازی Star Wars Jedi: Survivor بازتعریف کنیم؟

در ادامه‌ی مقاله‌ی پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor، به موضوع مهم بازتعریف Skill ها می‌پردازیم. کسب Skill Point در بازی به اندازه‌ی کافی آسان است، پس نباید وسوسه شوید که از آن‌ها بدون هیچ‌گونه نیازسنجی درستی برای باز کردن Skill ها استفاده کنید. اما در صورتی که مسیری را که در درخت مهارت در حال طی کردن هستید را دوست ندارید، می‌توانید فقط Skill ها را ریست و بازگردانید و البته این کار فقط برای بار اول رایگان است و در دفعات ریست هرکدام یک Skill Point هزینه دارد.

البته یک راه دیگر برای ریست Skill ها وجود دارد و این درست پس از اتمام بازی و در دسترس قرار گرفتن حالت نیو گیم پلاس امکان‌پذیر است. در این حالت جدید، بازی شما را از Skill های خود (همچون Dash که برای ماموریت‌های داستانی به کار می‌رود) محروم می‌کند و در ازای ریست Skill خود، می‌توانید از اقلام تزیینی، درخت‌های مهارت، Saber Stance ها و Skill های دیگر بهره‌مند شوید. در عین حال که موارد دومی می‌توانند ریست شوند می‌توانید به محض رسیدن به یک نقطه‌ی Meditation آن‌ها را بازتعریف کنید، چرا که Skill Point ها به طور کامل واگذار خواهند شد.

این بود راه‌های پیشنهادی ما برای پیشرفت سریع در بازی Star Wars Jedi: Survivor. همچنان همراه بخش راهنمای بازی از سایت پی‌اس‌آرنا بمانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 699 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 8 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها