گیمینگ گست آموزش بازی Resident Evil 4 Remake | ترفندها و نکاتی برای زنده‌ماندن در بازی رزیدنت اویل 4 - گیمینگ گست

نکات و ترفند‌هایی که برای بازی Resident Evil 4 Remake جمع‌‌آوری کرده‌ایم، کمک زیادی به مقاومت بهتر شما در برابر روستاییان و هیولا‌ها می‌کند و در مدیریت بهتر اشلی، جمع آوری گنج‌های پنهان و سلاح‌های تخریب‌پذیر که مداوم نیاز به تعمیر دارند، راهنمایی‌های مهمی را در اختیارتان می گذارد، پس همراه آموزش بازی Resident Evil 4 Remake بمانید.

 

۹ نکته و ترفند برای زنده‌ماندن در بازی Resident Evil 4 Remake

۱. برای مقابله با دشمنان، حرکت کنید و مدام جابجا شوید

در هنگام تلاش برای جان سالم به در‌بردن از دهکده، متوجه خواهید شد که بیشتر دشمنان، آهسته و متمرکز به سراغ شما می‌آیند و در ۹۰ درصد مواقع، قصد گرفتن، چاقوزدن یا گازگرفتن شما را دارند، پس بهترین تدبیر جابجایی و حرکت مداوم به هنگام حمله است.

البته که باید مراقب پرتاب اشیا از سوی آن‌ها هم باشید، اما در حالت کلی با ضربه زدن از راه دور می‌توانید از نزدیک‌شدن‌شان جلوگیری کرد. پس حفظ فاصله‌تان با دشمن اهمیت بالایی دارد، اما اگر مورد تهاجمشان قرار گرفتید، سعی کنید با استفاده از چاقو و یا حرکات رزمی از شرشان خلاص شوید و در حین جابجایی به مکان‌هایی که از آن‌ها فرار کردید، بازنگردید.

 

۹ نکته و ترفند برای زنده‌ماندن در بازی Resident Evil 4 Remake

۲. یا چاقوی خود را مداوم تعمیر کنید، یا با احتیاط از آن استفاده کنید

بدبختانه یا خوشبختانه، استفاده از المان چاقو در بازی محدود است و پس ازچند بار استفاده دچار فرسایش یا شکسته‌شدن می‌شود. پس یا باید از آن با دفعات کم استفاده کنید یا مداوم برای تعمیر آن اقدام کنید.

مهم‌ترین چیزی که برای فرسایش چاقو اثر می‌گذارد، ناک‌اوت کردن دشمن در اثر حمله شوک‌آور و لحظه‌ای است که با کلید L1/LB کنترلر صورت می‌گیرد. نکته مهم این است که اگر پس از خرابی چاقو، چاقوی یدکی نداشته باشید، کارتان در میانه درگیری برای فرار و بقا سخت می‌شود و تا مراجعه بعدی به merchant (تاجر) برای تعمیر چاقو، نمی توانید از آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که هربار تعمیر، مبلغی از موجودی شما کم می‌کند، پس مراقب باشید.

هنوز به زنده‌ماندن و شکست دشمنان اطمینان ندارید؟ پس همچنان همراه آموزش بازی Resident Evil 4 Remake بمانید.

 

۹ نکته و ترفند برای زنده‌ماندن در بازی Resident Evil 4 Remake

۳. همه‌جا را کاوش کنید و به‌یاد داشته باشید امکان بازگشت دوباره به هر مکان وجود دارد

پیش از ترک مکان یا منطقه‌ای در بازی، حواستان باشد که تمام صندوقچه‌ها و جعبه‌های شکستنی، کشو‌ها و کمد‌های قابل باز شدن، منابع آزاد در محیط  و کانتینر‌ها را کاوش کرده باشید.

هرچه را که می‌توانید بردارید و آن‌چه را که نمی‌توانید به خاطر بسپارید تا بعد از یافتن کلید و  چیزهای مرتبط با آن‌ها، به سراغشان بروید. البته حواستان باشد که بازگشت به این مکان‌ها، به‌شرط عبور نکردن از نقاط بدون بازگشت است. تمام این موارد، زمانی در نقشه قابل‌رویت خواهند بود که به اندازه کافی به محل حضور این اشیا نزدیک باشید.

 

۹ نکته و ترفند برای زنده‌ماندن در بازی Resident Evil 4 Remake

همیشه یک سلاح کمری (pistol) همراه خود داشته باشید و آن را به عنوان سلاح اصلی‌تان ارتقا دهید

در بازی Resident Evil 4 Remake، چندین سلاح‌کمری از جمله: SG-09 R ،Red9 و Punisher وجود دارد که هرکدام را می‌توانید انتخاب کنید. نظرات در مورد بهترین اسلحه از میان این سه متفاوت است (هرچند که تعداد نظرات مثبت قابل توجهی درباره Red9  وجود دارد).

در بخش ساخت‌و‌ساز بازی، سلاح‌های کمری بسیار ارزان هستند و امکان ساخت گلوله و شخصی سازی برایشان بسیار راحت‌تر است. در مجموع، شاید سلاح‌های کمری بهترین گزینه برای درگیری نباشند، اما در دسترس بودن‌شان و حضور آن‌ها در کنار شما برای نبردهای بازی ضروری است.

بازی غافلگیری‌های بیشتری برایتان تدارک دیده، پس همراه آموزش بازی Resident Evil 4 Remake بمانید.

 

۹ نکته و ترفند برای زنده‌ماندن در بازی Resident Evil 4 Remake

 ترکیب گیاهان دارویی برای ذخیره بهتر در Inventory

مخلوط کردن گیاهان موجود در Inventory، آن‌ها را در فضایی کوچک‌تر فشرده کرده و حجم کمتری را اشغال می‌کنند. گیاهان قرمز و زرد هیچ کاری انجام نمی‌دهند تا زمانی که با یک گیاه دیگر مخلوط شوند.

گیاه قرمز وقتی با یک گیاه سبز مخلوط می شود سلامت کلی شما را در هنگام مصرف تقویت می کند. بنابراین دلیلی وجود ندارد که آنها را بایکدیگر ترکیب نکنید و فضای Inventory خود را بیش از حد اشغال کنید.

 

۹ نکته و ترفند برای زنده‌ماندن در بازی Resident Evil 4 Remake

۶. افزایش موجودی کیف، بسیار حیاتی و مهم است

بهتر است المان کیف را مداوم ارتقا دهید تا برای حمل آیتم‌های بیشتر از‌جمله: سلاح، مهمات، گیاهان دارویی و تخم مرغ بزرگتر شود. البته این ارتقا گران‌قیمت است، ولی ارزشش را دارد. به علاوه، تغییرات ظاهری کیف هم بخشی از این ارتقا است که می تواند برای علاقه‌مندان به این موضوع جالب باشد.

 

۹ نکته و ترفند برای زنده‌ماندن در بازی Resident Evil 4 Remake

۷. برای کشتن دشمنان، نارنجک‌های نوری می‌توانند موثر‌تر از نارنجک‌های معمولی عمل کنند

خاصیت اصلی این نارنجک، گیج کردن دشمن برای لحظاتی است. اما ویژگی جالب توجه آن، کشندگی آن برای حشرات و انگل‌های آلوده بازی است. این نارنجک آن‌قدر قوی است که می تواند اتاقی پر از این انگل ها و حشرات را به سرعت پاکسازی کند.

 

۹ نکته و ترفند برای زنده‌ماندن در بازی Resident Evil 4 Remake

۸. برای کسب در‌آمد بیشتر به سراغ سنگ‌های قیمتی بروید

در ادامه‌ی مقاله آموزش بازی Resident Evil 4 Remake، به سراغ کسب در‌آمد بیشتر در بازی می‌رویم. سنگ‌های قیمتی همیشه ارزشمند هستند، اما وقتی که با استفاده از آن‌ها زیور‌آلات بسازید، هم خود سنگ‌ها ارزش بیشتری پیدا می‌کنند، هم ارزش زیور‌آلات را بالا می‌برند و می‌توان آن‌ها را به قیمت بالاتری به merchant فروخت، تا جایی که می‌توانید بیش از ۱۰۰۰۰ پتنت کسب کنید (در منوی گنج کنار فهرست بازی قابل مشاهده است.)

 

۹ نکته و ترفند برای زنده‌ماندن در بازی Resident Evil 4 Remake

۹. می‌توان برای دریافت پاداش و درآمد، از حیوانات استفاده کرد

همانقدر که دست شما برای شکار زامبی‌ها باز است، حیوانات هم از این ضیافت بی‌نصیب نیستند. در حین بازی، می‌توان از شکار ماهی‌ها، مرغ‌ها، کلاغ‌ها و سگ‌های تسخیر شده برای برداشت آیتم‌های مورد نیاز و موارد دیگر استفاده کرد.

البته که به جای کشتن مرغ‌ها، می‌توانید خشم خود را کنترل کنید تا از تخم‌گذاری‌اش برای برداشت تخم‌مرغ استفاده کنید.

به‌پایان مقاله رسیدیم، لطفا از تجربیات خود در این بازی برای ما، کامنت بگذارید. در ادامه، همراه دیگر راهنمای بازی های پی‌اس ارنا باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 10 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.