گیمینگ گست آموزش نصب ماد به کمک فولدر Mods در GTA V - گیمینگ گست

کاربران زیادی هستند که موقع نصب ماد و افزونه، به مشکل بر می‌خورند و بازی‌شان کرش می‌کند. با آموزشی که در ادامه خواهیم داد، می‌توانید ماد و افزونه‌های مختلفی بدون را بدون آسیب زدن به فایل‌های اصلی بازی، نصب کنید. در واقع، ماد ها در فولدری دیگری نصب خواهد شد. برای مشاهده آموزش با گیم‌تو‌دانلود همراه باشید …

۱.  ابتدا برنامه OpenIV  را دانلود کنید و نصب کنید. سپس محل نصب بازی GTA V را به آن بدهید.
۲. وارد برنامه شوید و از قسمت File گزینه Edit Mode را بزنید. سپس با استفاده از منوی بالا، روی قسمت Tools کلیک کنید و وارد بخش «ASI Manager» شوید.

۳. از قسمت «ASI Manager» فایل های ASI Loader و OpenIV.ASI را نصب کنید

۴. محل نصب بازی GTA V خود را باز کنید. (شما می‌توانید آن را در برنامه OpenIV انجام دهید)

۵.  در محل نصب بازی GTA V، شما باید پوشه ای با نام “mods” درست کنید. (حروف کوچک)

آموزش نصب ماد به کمک فولدر Mods در GTA V

۶. حالا شما باید از فایل‌های rpf که می‌خواهید در آن تغییرات انجام دهید، پشتیبان‌گیری کنید و آن‌ها را به پوشه mods کپی کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید” update.rpf” را تغییر دهید، باید آن را در پوشه mods کپی کنید.

۷.  بعد از انتقال فایل های rpf موجود در پوشه اصلی بازی خود به پوشه mods، وارد برنامه OpenIV شوید.

۸. از این به بعد اگر شما می‌خواهید برای نصب ادیت یا ماد و افزونه روی بازی انجام دهید، می‌توانید روی فایل های پشتیبان‌گیری شده در پوشه” mods ” استفاده کنید.

در حال حاضر تمام مد های شما در پوشه جداگانه قرار می‌گیرند و فایل های اصلی تغییر نخواهند کرد. در نتیجه اگر با ریختین مادی، بازی‌تان کرش کرد، می‌توانید به راحتی آن را به حالت اول برگردانید.
اگر می‌خواهید به فایل‌های اصلی بازگردید فقط لازم است به «ASI Manager» بروید و OpenIV.ASI را حذف کنید. علاوه بر این، شما می توانید ASI Loader را برای غیر فعال کردن تمام پلاگین های ASI که نصب کرده‌اید حذف کنید.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از ابزار «ASI Manager» در هر زمانی، بین بازی اصلی و ماد‌ها سویچ کنید و هر دفعه، نیازی به حذف پوشه “Mods” نیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 391 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 28 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها