گیمینگ گست آموزش پازل شش ضلعی بازی Resident Evil 4 - گیمینگ گست

شاید برایتان سوال به وجود بیاید که پازل شش ضلعی بازی Resident Evil 4 در منطقه Stone Pedestal چگونه حل می‌شود و چگونه می‌توان تمام قطعات شش ضلعی را در محیط بازی پیدا کرد. مثل همیشه همراه ما بمانید تا این پازل را حل کنیم.

پازل شش‌ضلعی بازی Resident Evil 4 در منطقه Stone Pedestal از شما می‌خواهد که به تمامی قطعات مذکور دست پیدا کنید و آن‌ها را مثل یک تصویر بچرخانید. با این حال این قطعات در بخش‌های مختلف دریاچه در بازی پخش شده‌اند و به راحتی پیدا نمی‌شوند؛ حتی با پیدا کردن آن‌ها هم نمی‌توانید به آسانی از سد از این پازل سخت بگذرید. با این حال، ارزشش را دارد چرا که در منطقه Stone Pedestal یکی از گنجینه‌های باارزش و مهم بازی را در ابتدای ان می‌توانید به دستی بیاورید. در ادامه برای یافتن قطعات شش ضلعی A، B و C همراه مقاله باشید.

توضیح حل معما

آموزش پازل شش ضلعی بازی Resident Evil 4

در اصل هدف پازل پازل شش ضلعی بازی Resident Evil 4 در منطقه Stone Pedestal، رسیدن به تصویری از هیولای دل‌لاگو است و شما باید تمامی قطعات را در جال مناسب خود قرار دهید تا به حل معما دست پیدا کنید. برای حل معما باید پس از دست یافتن به قطعات شش‌ضلعی آن‌ها را به Stone Pedestal بازگردانید و برای حل معما آن‌ها را اضافه کنید. در ادامه برای حل معما باید:

۱. قطعات وسط، چپ و پایین سمت چپ را انتخاب کنید و یک‌بار آن‌ها را بچرخانید

۲. قطعات وسط، قطعه‌ی بالا-چپ و بالا-راست را انتخاب و یک‌بار آن‌ها را بچرخانید.

تمام شد! آن هیولای زشت و خشن برای شما فایده‌ای نداشت، ولی ساختن تصویر بدترکیبش به شما ۱۵۰۰۰ ptas اعطا می‌کند که برای یک یا دو ارتقای سلاح در بازی برای شما کافی خواهد بود.

محل یافت قطعات شش‌ضلعی در بازی

سه قطعه‌ی شش‌گوش A ،B و C در مناطق اطراف دریاچه در بازی یافت می‌شوند. دو قطعه‌ی ابتدایی را می‌توان در چپتر ۳ بازی پیدا کرد. اما برای دریافت قطعه‌ی سومی باید به چپتر ۴ وارد شوید. یادتان باشد که برای یافتن سه قطعه‌ی مورد نیاز، سه منطقه وجود دارد که نباید از آن‌ها چشم‌پوشی کنید:

آموزش پازل شش ضلعی بازی Resident Evil 4

  • قطعه‌ی شش‌ضلعی A: در صندوق قرمز روبروی مخفیگاه غار مرچنت در نزدیکی دریاچه یافت می‌شود. گم کردن و به سراغ این صندوق نرفتن کار را برایتان سخت می‌کند، پس از آن غافل نشوید. در ضمن، در راه رسیدن به این مخفیگاه یکی از گنج‌های Wayshrines بازی را پشت سر گذاشته‌اید که دست‌یابی به این گنج‌ها هم خود کلید جداگانه‌ای می‌خواهد.
  • قطعه‌ی شش‌ضلعی B: در یک صندوقچه در بخش شمالی محل پرورش ماهی. هنگامی که به سمت غرب محل پرورش ماهی رسیدید (درست جایی که سوختگیری قایق را انجام دادید)، می‌توانید وارد آب بشوید و از زیر یک پیاده‌رو عبور کنید تا به منطقه‌ی کوچکی که صندوقچه‌ی قرمز دارد، برسید و با Loot کردن صندوقچه به قطعه‌ی B برسید.

آموزش پازل شش ضلعی بازی Resident Evil 4

  • قطعه‌ی شش ضلعی C: در درون جعبه‌ای در کلبه‌ی کوچک مقبره‌ی غار یافت می‌شود. پس از شکست هیولای دل‌لاگو و به دست گرفتن کنترل قایق موتوری، به سمت شمال شرقی دریاچه بروید تا به معبد قفل‌ شده و کوچک غار برسید. برای باز کردن قفل معبد، با فشردن سه نماد صحیح باید پازل را حل کنید. نماد‌های صحیح در اطراف معبد با رنگ زرد نقاشی شده‌اند و با استفاده از ترفند‌های پرسپکتیو خواندن خود را سخت می‌کنند. پس از وارد کردن درست نماد‌ها، قفل معبد را باز کرده و بلافاصله به سمت راست بروید. کیفی را روی میز می‌بینید که قطعه‌ی شش‌ضلعی C در آن یافت می‌شود.

دیدید که با راهنمایی ما هم یافتن این سه قطعه آسان‌تر شد و هم حل پازل سریع‌تر انجام می‌شود، در این مطلب می‌توانید تمام راهنماهای بازی رزیدنت اویل ۴ را پیدا کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 807 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 22 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها