گیمینگ گست آیا نیازی به خرید Bolt Thrower در بازی Resident Evil 4 Remake است؟ - گیمینگ گست

خرید اسلحه Bolt Thrower یا یک Rifle مثل SR M1903 دوراهی است که در زمان حضور در فروشگاه مرچنت درگیر آن می‌شوید. البته در بازی Resident Evil 4 Remake، موقعیت‌هایی که نیاز به هرکدام از این دو پیدا کنید به وجود خواهد آمد، با این حال پیشنهاد ما این است که در ابتدا یک rifle بخرید، حالا چرا؟

در بازی Resident Evil Remake 4 اسلحه Bolt Thrower را بخریم یا یک Rifle؟

آیا نیازی به خرید Bolt Thrower در بازی Resident Evil 4 Remake هست؟

یکی از مزیت‌های‌ بزرگ اسلحهٔ Bolt Thrower مهمات قابل‌بازیابی آن است؛ یعنی پس از هر شلیک می‌توانید پرتابه‌ استفاده‌شده را بردارید و دوباره آن را شلیک کنید، اما مشکل، بد بودن خود اسلحه از لحاظ ویژگی‌های آن است. پرتابه‌ها به صورت شدید رها می‌شوند و در گرماگرم درگیری آسیب چندانی به دشمن وارد نمی‌کنند. بی صدا‌بودن اسلحه به معنای خوب‌بودن آن برای بخش‌های مخفی‌کاری بازی نیست چرا که آسیب چندانی وارد نمی‌کند و تنها شاید با وصل کردن مین به پرتابه‌ها و شلیک آن‌ها به دشمن بتوانید میزان آسیب آن را افزایش دهید.

آیا نیازی به خرید Bolt Thrower در بازی Resident Evil 4 Remake هست؟

پیشنهاد ما این است که در ابتدای بازی، اسلحه تک تیرانداز SR M1903 را (همراه دوربین مناسب آن) خریداری کنید. مزایای زیادی که در این اسلحه وجود دارد در اسلحه Bolt Thrower وجود ندارد. از این اسلحه می‌توانید در شلیک‌های دوربرد و شلیک به نقاط ضعف دشمن و انگل‌ها استفاده کنید. البته که استفاده از این سلاح در تمام زمان بازی به درد شما نمی‌خورد و در نهایت، احتمالا باید آن را با تفنگ بهتری به نام Stingray تعویض کنید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم، اگر پول فراوانی داشتید به سراغ اسلحه Bolt Thrower بروید و در اولین فرصتی که بازی به شما می‌دهد به سراغ خرید اسلحه تک تیرانداز SR M1903 بروید چرا که شلیک به سر را آسان‌تر می‌کند.

در پایان، همراه مقالات راهنمای بازی بمانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 716 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 20 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.